Je proti bolečinam počitek dober_1

Je proti bolečinam počitek dober?

Krajši počitek v postelji, ki pa naj ne bi bil daljši od dveh 2 dni, se priporoča izključno v primeru močnejših bolečin v križu. Pri blažjih bolečinah v križu, se ležanje v postelji ne svetuje in le-to ni del zdravljenja. Je pa pomembno, da hrbtenico večkrat na dan razbremenimo. Razbremenili položaj hrbtenice je navadno ležeči položaj, saj omogoča razbremenitev hrbtenice vzdolžnih sil in s tem regeneracijo medvretenčnih ploščic. Položaj mora biti kar se da udoben, da omogoča telesno in duševno sprostitev. V namene sprostitve se večkrat na dan za nekaj minut namestite v enega izmed naštetih razbremenilnih položajev v katerem ozavestite dihanje.
Spela_Jaksa_PetiElement-krog
Špela Jakša

Ustanoviteljica znamke Peti element
uni. dipl. biokem., dipl. fizioterapevt

Bolečine, Rehabilitacija
1 marca, 2021

Razbremenili položaj hrbtenice je navadno ležeči položaj, saj omogoča razbremenitev hrbtenice vzdolžnih sil in s tem regeneracijo medvretenčnih ploščic. Ležimo lahko na:

  • hrbtu,
  • boku ali
  • trebuhu.

Položaj mora biti kar se da udoben, da omogoča telesno in duševno sprostitev. Krajši sprehodi, izvajanje terapevtskih vaj pod nadzorom strokovnjaka, ohranjanje vsakodnevnih aktivnosti in dovolj spanja pripomorejo k hitrejšemu odpravljanju bolečin v hrbtenici, vendar ne smemo pozabiti na razbremenitev.

V namen sprostitve se večkrat na dan za nekaj minut namestite v enega izmed zgoraj naštetih razbremenilnih položajev, v katerem ozavestite dihanje. Sproščeno in enakomerno preponsko dihanje namreč omogoča harmonično vključevanje globokih mišičnih struktur, ki podpirajo hrbtenico, in tako zmanjšuje bolečino v tem predelu. Preponsko dihanje omogoča gibanje in prekrvavljenost notranjih organov, pospešuje gibanje limfe ali mezge, zmanjšuje napetost vzdolž hrbtenice, preko nevroloških in hormonskih odzivov pa povečuje občutek zadovoljstva in nas ohranja bolj zdrave.

Za vas smo pripravili brezplačno celostno vadbo proti bolečinam v hrbtenici ali proti išiasu, ki jo lahko preizkusite tukaj.

Vabimo vas k lastnemu raziskovanju in predlagamo prebiranje preostalih člankov tukaj. Največja naložba je namreč investicija vase. Stopite v stik z nami sedem dni v tednu preko naših kontaktov tukaj in z veseljem vam bomo pomagali.

Nedrseče nogavičke na prste (zaprti model)

Vsak par naših nogavic je narejen na način, da vsem nožnim prstom omogoči največjo možno mero gibalne avtonomije in oprijema.

Storite nekaj zase

Rezervirajte si uvajalno diagnostično uro z našimi strokovnjaki.

Prijavite se na prejemanje strokovnih člankov

Za vas jih pišejo fizioterapevti in kineziologi v sodelovanju z zdravniki specialisti.

"*" indicates required fields

Ime in Priimek*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Več strokovnih člankov

Navadno ne opazimo kako trdo delajo naša stopala dokler ne začutimo bolečine v stopalnem loku. Sprožitelji bolečine so med drugim lahko mehanske poškodbe, napačna obutev, dolgotrajna hoja, stanje na mestu ali napačna drža. Če smo dobro seznanjeni z dejavniki tveganja, lahko delujemo preventivno in preprečimo pojav bolečine. V primeru da že trpimo za tovrstno bolečino, pa je ključnega pomena da se podučimo o načinih zdravljenja še preden obiščemo zdravnik V nadaljevanju so predstavljene vaje za stimulacijo zgornjega in spodnjega skočnega sklepa (gležnja) in stopala.
Občutki bolečine in krčev na začetku nosečnosti lahko vodijo v zaskrbljenost. Jasno je, da med nosečnostjo menstruacija ni možna. Četudi so krči v maternici lahko posledica nepravilnosti, so občasne bolečine, nelagodje in svetel ali rjav izcedek normalno stanje in ne nakazujejo na spontani splav. Ko ženska zanosi, menstruacija torej ni več mogoča, nežni izcedek pa. Začetne neprijetnosti zato niso nujno razlog za takojšen preplah, ki bi nakazovale na hujše zdravstvene zaplete, sploh če bolečina ni izrazito močna, ni enostranska in je ne spremlja krvavitev (rdeč izcedek, sveža kri).
Mišica obračalka glave se nahaja na površini vratu. Gre za parno mišico, ki na vsaki strani povezuje glavo s trupom in je odgovorna za dvig glave z blazine. Ponavljajoče, dolgotrajne obremenitve lahko vodijo v kronično napetost mišice, utesnitev živčnih struktur in posledično številne telesne simptome, vključno z glavobolom. Da bi zmanjšali zgoraj naštete simptome je pomembo, da dolgotrajne obremenitve redno prekinjamo s kratkimi gibalnimi odmori, s samomasažo ohranjamo prožnost in dobro prekrvavljenost tkiva ter z redno vadbo posrbimo za močne in gibčne mišice ramen, rok in hrbtenice, ki bodo podprle zgornji del telesa.
Nakupovalna košarica

Prijava na uvajanje

"*" indicates required fields

Ime in priimek
Zanimam se za:*
Število ur uvajanja:*
Časovno mi ustreza*
Označite lahko več možnosti
Hidden
Časovno mi ustreza:
Označite lahko več možnosti
This field is for validation purposes and should be left unchanged.