Splošni pogoji poslovanja Peti element

Splošni pogoji poslovanja spletni strani petielement.si in splošni pogoji spletnih nakupov Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino in storitvami www.petielement.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanjevadb, spletnih programov, spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in ostale stroške,
  • način plačila, uveljavitve storitve in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca reklamacija storitve ali koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba storitev in artiklov

Zaradi narave naših storitev (izvajanje spletnih vadb, programov na različnih lokacijah in v studiu, izobraževanj, zasebne šole, tečajev, webinarjev in trgovine) se dogodki na spletni strani petielement.si pogosto ažurirajo in spreminjajo. Vsi programi se izvajajo pod vodstvom strokovno usposobljenega kadra, za katere se tako tako kader kot ponudnik petielement.si zavezujejo, da bodo ponujene storitve vedno najvišje kvalitete in v zadovoljstvo uporabnikov.

Petielement.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi programov v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za nove ali ne pogodbene kupce v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Načini plačila za storitve

Na spletni strani petielement.si/ ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Storitve

  • preko nakazila UPN na TRR (Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o.),
  • plačilo preko Paypala ali
  • preko plačilnih kartic Master Card, Visa (Stripe).

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovem e-mailu.

Načini plačila za artikle

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno kartico (Mastercard, Visa) (velja Spletna cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja trgovine – Peti element studio d.o.o. (po UPN nalogu / predračunu) (velja Spletna cena), Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški,
  • s plačilom preko plačilnega sistema PayPal (velja Spletna cena).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene za storitve

Objavljene cene veljajo za vse stranke. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.

Kupec vseh storitev mora za dostop do vadb, strokovnih vsebin ali spletnih vsebin plačati pred samim začetkom udeležbe. Možnost na obroke za vadbe, storitve in spletne programe ni mogoča, razen v primeru zasebne spletne šole. Kupec spletne šole “Zlati paket” ima ponujeno možnost plačila v enem obroku in “Srebrni paket” ali “Bronasti paket” ponujeno možnost plačila v treh obrokih. Prvi obrok je za zagotovitev mesta potrebno plačati v roku najkasnje do 48 ur po prijavi, drugi obrok naslednji mesec in tretji obrok najkasneje 30 dni od plačila drugega.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z izdano elektronsko pošto, ki vsebuje potrditev naročila in račun. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Enako velja za artikle.

Cene za artikle

Vse cene so jasno izražene v vseh oblikah – z DDV, redna cena, spletna cena, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Rezervacija spletnega mesta in nakup

Rezervacija mesta za spletne storitve se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v posameznem zavihku spletne strani pod povezavo »prijavite se«. S klikom na gumb »prijavite se« sledi izbor paketov za izbrano storitev, ki se jo želite udeležiti.

Po izbranem paketu ali tečaju oziroma spletni storitvi sledi vnos osebnih podatkov in podatkov za plačilo računa. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki in v primeru nakazila na TRR točnimi podatki za nakazilo.

S tem je vaše mesto naše storitve rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev rezervacije potrebno opraviti tudi plačilo.

Pravica do odstopa od nakupa

Po nakupu je odstop nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje 1 teden pred pričetkom storitev ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti strokovnega kadra predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno našo storitev nadomestiti v prihodnjih terminih, ali pa dobiti povrnjen denar.

Pogoji odpovedi od spletnih storitev

Uporabljen predplačniški kredit (razen v zgoraj navedenih izjemah) v primeru odpovedi rezervacije ali neprihoda ne bo povrnjen.

Pogoji odpovedi spletnih storitev

S prijavo na katerokoli spletno storitev je mesto rezervirano za obdobje 48 ur. Možnost plačila zasebne šole je v treh obrokih (v kolikor je to poudarjeno). Prvi obrok je potrebno poravnati v roku 48 ur po prijavi. S tem je mesto na tečaju potrjeno. Drugi obrok je potrebno poravnati mesec dni kasneje in tretji obrok najkasneje 30 dni od plačila drugega. V primeru odsotnosti na katerikoli spletni storitvi, zamujeno srečanje ni mogoče nadomestiti saj spletni dostop do vsebin ni terminsko omejen.

V primeru prijav na zlati paket zasebne šole, tečaj ali webinar oziroma ekskluzivne programe je za rezervacijo mesta potrebno vnaprejšnje plačilo celotne kotizacije.

Popusti in akcije

Ponudnik si pridrži pravico spreminjati ali odstraniti ponudbo tekočih akcij. V primeru, da je plačilo opravljeno preko plačilnega naloga UPN (TRR) in je akcija oz. promocija v tem času potekla oz. je bila odstranjena se ponudnik zavezuje, da bo upošteval akcijo oz. promocijo ob času, ko je bilo opravljeno plačilo. Popusti pri zakupu kart za vadbe veljajo, če se oseba prijavi na več različnih rednih vadb.

Ker so vadbe in spletne storitve ločene enote, se popusti ob istočasno zakupljeni vadbi in spletno storitvi ne obračunajo. Popusti se v nobenem primeru ne seštevajo.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov strank. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo, prav tako bodo trajno varovane osebne slike tečajnikov pridobljene na tečajih. Izbrane slike tečajnikov bodo objavljene samo v primeru dogovora in pisnega soglasja tečajnika o njihovi objavi.

Varovanje osebnih podatkov

Vašim osebnim podatkom posvečamo posebno skrb in pozornost. Vsi podatki, ki jih vnesete ob naročilu so skrbno varovani in jih v nobenem primeru ne posredujemo tretjim osebam. Trudimo se, da so naše spletne trgovine v skladu z regulativo in se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine www.petielement.si, Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) ) in v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja spletne trgovine www.petielement.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletni trgovini www.petielement.si.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnih trgovin. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko spletne trgovine med drugimi shranijo tudi druge piškotke, kot so piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o. shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca, njihova veljavnost pa je maksimalno 2 leti.

Upravitelj spletne trgovine www.petielement.si lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o..

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna trgovina ob vašem obisku pošlje brskalniku (Firefox, IE Explorer, Edge, Opera, ipd.). Tako vas spletna trgovina prepozna in si s tem zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

Storitev Google Analytics nastavi naslednje piškotke:

  • _ga, 2 leti. To naključno ustvarjeno število se uporablja za določitev unikatnih obiskovalcev našega spletnega mesta.
  • _gid, 24 ur. To naključno ustvarjeno število se uporablja za določitev unikatnih obiskovalcev našega spletnega mesta.
  • _gat, 1 minuta. Omejevanje pogostosti zahtevkov.

Ukinitev uporabniškega računa

Če želite v spletni trgovini www.petielement.si ukiniti vaš uporabniški račun, lahko to storite s prijavo v vaš uporabniški račun in izberete možnost »Trajno izbrišite moje podatke« oziroma nam zahtevek pošljite po elektronski pošti na [email protected]

V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
  • V vsebini naročila : a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, popravkov, obvestil ali informacij o spremembah podatkov zasebne šole, tečajev ali webinarjev. Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila [email protected] ali telefona 041 352 555 v času uradnih ur in sicer: od ponedeljka do petka med 08:00 in 12:00 ter 16:00 in 20:00.

Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij

Vse o politiki varovanja osebnih podatkov si preberite na tej strani.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve.

Vse programe, delavnice in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljne obravnave postopka.

Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Intereuropa d.d., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu našega podjetja. Naročilo je potrebno prevzeti v roku 3 delovnih dni.

Na spremni dokumentaciji so navedene vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Strošek dostave

Dostava je brezplačna za pošiljke, katerih skupna vrednost presega 100,00€ z DDV.  Za več informacij pokličite našo podporno ekipo na +386 41 352 555 ali nam pišite na [email protected]

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu.

Zaloga

Stroška dostave ne plačate, če blago prevzamete osebno na sedežu našega podjetja.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo potrebno počakati dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je informativni podatek glede na naše izkušnje z dobavitelji,
  • če artikla ni na zalogi vljudno naprošamo, da pokličete na +386 41 352 555 za informacije o dobavljivosti,
  • če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša, kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi,
  • če bo čakalna doba zelo dolga, lahko odstopite od nakupa s pisnim obvestilom. Cena se lahko zaradi gibanja tečaja ali spremembe cen dobavitelja spremeni, v tem primeru vas bomo predhodno obvestili.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima predpisanih lastnosti, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino ali amortizacijo po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Pogoj za začetek reklamacijskega postopka, iz naslova stvarne napake je popolno izpolnjen reklamacijski zapisnik, s priloženo kopijo računa. Reklamacijski zapisnik lahko zahtevate po telefonu +386 41 352 555, poslali ga bomo takoj.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s komercialistom, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Peti element studio, storitve in trgovina d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, UREDBA (EU) št. 542/2013 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA  z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (EU) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).

Protokol skupinskih vadb Peti element

Uvajanje

Če še nikoli niste preizkusili vadbe pri nas in niste v bazi podatkov, je obvezno uvajanje. Organiziramo tri individualne uvajalne programe: osnovni principi za pristop na vadbo na blazinah, za reformer napravo in za tehniko GYROTONIC. Tako pridobite informacije potrebne za razumevanje STOTT PILATESa na blazini, za razumevanje uporabe naprave reformer ali za spoznavanje z GYROTONIC tehniko vključno z rehabilitacijo. Prosimo, da prihod obvezno najavite s telefonskim klicem, osebno na recepciji ali preko e-pošte. Ob rezervaciji je potrebno navesti svoje osebne podatke in kontaktno telefonsko številko.

POMEMBNO: vse obiske za skupinske vadbe, individualne termine in masaže plačujete vnaprej (v studiu in na lokacijah). Koriščenje vadb in plačevanje za nazaj, ni mogoče.

Skupinski programi v studiu Peti element

Prva rezervacija in uvajanje

Uvajalni individualni termin (na blazini, za napravo reformer ali za GYROTONIC) se organizira neodvisno od našega skupinskega urnika in se terminsko uskladimo glede na vaše želje. Uvajanje je ob vpisu možno koristiti največ enkrat (po preteku enega leta, je uvajanje možno ponovno koristiti). Pred uvajalno uro izpolnite obojestranski vpisni list z zdravstvenim vprašalnikom in poravnate uvajalno uro. Po končanem uvajanju prejmete skripto osnovnih načel (teoretično in praktično razlago pridobljenih znanj z izbranimi vajami za prakticiranje vaj doma) in dopolnete vpisni list do konca. Po posvetu z inštruktorjem in recepcijo, skupaj najdemo optimalni naslednji termin želene skupinske ali individualne vadbe (točen dan in uro) in tako potrdimo rezervacijo. Nato z recepcijo na svoj pametni telefon naložite aplikacijo Peti element studio in prejmete uporabniško ime ter geslo za dostop do aplikacije, kjer si po demonstraciji o uporabi, iz strani recepcije, sami urejate svoje rezervacije in skrbite za pravočasne odjave.

Rezervacije skupinskih vadb v studiu

Obiskovanje vseh naših vadb deluje po principu treh možnih načinov rezervacij: preko aplikacije Peti element na svojem pametnem telefonu (v slovenščini), preko naše spletne strani (v angleščini) ali s klicem na našo recepcijo 041-352-555. Vse vadbe lahko rezervirate tolikokrat, kolikor obiskov imate zakupljenih. V primeru, da nimate zakupljenih obiskov (nimate karte), nimate možnosti opravljanja rezervacij. Kuplje¬na karta in veljavna letna vpisnina sta pogoja za opravljanje rezervacij.

Odjave od skupinskih vadb v studiu

Od vseh skupinskih rezervacij se brezplačno odjavljate do 12 ur pred vadbo ali več. Odjava od vadbe v manj kot 12 urah pred začetkom, brezplačno ni več mogoča. S pozno odjavo se vaš obisk avtomatsko odšteje od karte kot prisotnost.

Čakalna vrsta na skupinskih vadbah v studiu

Kadar so mesta za posamezno uro skupinske vadbe v celoti zasedena, se je možno prijaviti v čakalno vrsto. Prijava v čakalno vrsto je možna najkasneje 7 ur pred vadbo ali več. V primeru sprostitve mesta ste samodejno pri¬javljeni na izbrani termin, potrditev prijave pa prejmete na e-mail. Od samodejne prijave se je možno brezplačno odjaviti do 6 ur pred vadbo. Prijava v čakalno vrsto, v enakem časovnem terminu, v katerem imate že narejeno rezervacijo na drugi vadbi, ni mogoča.

Za lažje razumevanje kako narediti rezervacije in odjave si poglejte video prezentacijo.

Veljavnost kart za skupinske vadbe v studiu

Vsaka karta ima omejeno časovno obdobje veljavnosti zato lahko kupujete 30 dnevne, 90 dnevne ali 180 dnevne karte. Po preteku veljavnosti karte neporabljene ure propadejo. Neizko¬riščene ure v studiu lahko porabite po preteku veljavnosti izključno z zdravniškim opravičilom. Zaželeno je, da nam odsotnost vedno javite vnaprej, s čimer karto zamrznemo za dogovorjeno obdobje (največ štiri tedne od preteka veljavnosti karte, ne glede na razlog). Kupljena karta ni ¬prenosljiva na druge osebe. Vračilo denarja v nobenem primeru ni mogoče.

Kdaj kupiti novo karto

Nakup nove karte priporočamo dva tedna pred potekom karte. Rezervacije bodo tako delovale nemoteno in kartica Peti element bo samodejno odpirala vrata ob vsakem vašem obisku (ob veljavni letni vpisnini). POMEMBNO: veljav¬nost karte začne teči ob prvem obisku in ne od dneva nakupa. Ob zadostitvi pogojev naštetih pod kontrolo pristopa, kartico enostavno prislonite na domofon, vrata se samodejno odprejo in obisk je odštet. Vse pakete v studiu je mogoče plačevati tudi s kreditno kartico preko aplikacije in spletne strani. Za tovrsten način plačila so vse cene višje za stopnjo provizije.

Kako kupiti novo karto

– na recepciji: plačila v studiu Peti element so na recepciji možna z gotovino in s plačilnimi karticami (Maestro, Ba, Mastercard, Visa, Karanta) in vse cene vsebujejo DDV (razen če ni opredeljeno drugače).

– preko aplikacije in spletne strani: vse pakete iz studia je mogoče plačevati s kreditno kartico preko aplikacije in spletne strani. Za slednji način plačila so vse cene višje zaradi provizije. Pri nakupu preko naše spletne strani ali mobilne aplikacije s karticami Visa Credit/Debit ali Mastercard Credit/Debit dobite email v katerem je informativni račun. Originalni račun osebno prevzamete, ko pridete na prvo vadbo. Račun vas čaka na naši recepciji.

– na lokacijah: plačila na lokacijah je možno opraviti izključno z gotovino in ne vsebujejo DDV.

Kontrola pristopa do studia Peti element

V studio lahko dostopate s samodejnim odpiranjem vrat s kartico, ki jo prejmete ob vpisu. Pri vstopu s kartico vas program zazna in samodejno odšteje obisk na uri, kjer imate opredeljeno rezervacijo. Do prostora lahko dostopate 30 minut pred rezervacijo in 10 minut po pričetku ure. Za uspešno uporabo samodejnega odpiranja vrat potrebujete obvezno poleg kartice tudi rezervacijo na ustrezno uro, poravnano letno vpisnino in veljavno karto. Kartica je kodirana na vaše ime zaradi manjše verjetnosti zlorab in hitrejše prijave, zato je le-ta obvezna.

Vsakoletno darilo

Zavedamo se, da so v življenju nepredvidljivi dogodki, zato ob vsakem vplačilu letne vpisnine, prejmete darilo. Program bo na vaš račun naložil enkratni letni bonus brezplačne nepravočasne odjave. Zamudo pri odjavi lahko unovčite enkrat v letu veljavne vpisnine. Ko se ob najbolj neprijetni situaciji zgodi, da se ne odjavite minimalno 6 ur pred pričetkom vadbe, vam tako program tega obiska ne bo obračunal.

Mobilna aplikacija Peti element studio in prijava preko spletne strani

Rezervacije

Rezervacije vadb, opravljene preko mobilne aplikacije Peti element studio (priporočljivo) in preko naše spletne strani, uporabljate sami. V teh dveh primerih je mogoče dostopati do aktualnega urnika 24 ur na dan. S potr¬ditvijo izbrane vadbe lahko opravite enkratno ali večkratno rezervacijo (kolikor obiskov imate zakupljenih). V primeru odsotnosti z rezervi¬rane vadbe, je za brezplačno odjavo potrebna pravočasna odjava (do 6 ur pred pričetkom vadbe). S tem preprečite obračunan obisk. V nasprotnem primeru bo obisk zaračunan v višini polne cene. Spodbujamo vas, da si naložite aplikacijo Peti element studio, saj po po¬trditvi rezervacije preko mobilne aplikacije, le-to enostav¬no vnesete v svoj koledar, kjer nastavite poljubne opom¬nike. V primeru strinjanja s prejemanjem naših e-mailov (priporočljivo), boste dan prej obveščeni o vsaki rezervaciji.

Kako do mobilne aplikacije Peti element studio

Mobilno aplikacijo Peti ele¬ment brezplačno prenesete in namestite na svoj telefon*:

  • Uporabniki Android iz Google play
  • Uporabniki iOS iz App Store

Aplikacija je na voljo v slovenskem, angleškem, nemškem, itali¬janski in španskem jeziku.

*Mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom Android (4.0.2. ali novejši) ali iOS ( 8 ali novejši)

Prijava v mobilno aplikacijo in spletno mesto

Za vklop in uporabo mobilne aplikacije/spletnega mesta je po¬trebno na recepciji studia pridobiti uporabniško ime (ki je enako e-mail naslovu) ter geslo. Geslo pridobite izključno v našem studiu na recepciji. Predlagamo vam, da iz varnostnih razlogov po prejemu gesla, le-tega zamenjate. Geslo spremin¬jate preko gumba »Pozabljeno geslo?«. Na vaš e-mail bo tako poslano sporočilo, preko katerega boste spremenili geslo. Z novim geslom bo potrebna ponovna prijava v vašo mobilno aplikacijo.

Informacije o mobilni aplikaciji Peti element studio

  • Vadbe se nanašajo na vse skupinske vadbe (pilates na blazinah, na reformerjih, vertikalni okvirjih in gyrotonicu).
  • Termini se nanašajo na (semi)individualne termine, uvajanja, manualne obravnave in masaže.
  • Moje vadbe = pregled nad vsemi rezervacijami skupinskih vadb ter možnost enostavne, hitre odjave (do 6 ur pred zač¬etkom brezplačno).
  • Moja čakalna vrsta = pregled vseh skupinskih vadb na katere ste prijavljeni, zaradi zasedenosti izbranega termina in čakate, da se termin sprosti.
  • Moji termini = pregled nad vsemi rezervacijami uvajanja, (semi)individualnih vadb, masaž in možnost enostavne, hitre odjave (do 6 ur pred začetkom brezplačno).
  • Moja prisotnost = pregled nad zgodovino vseh prisotnosti (uvajanj, skupinskih vadb, individualnih terminov, masaž).
  • Moj račun = zgodovina plačanih računov in vaše tekoče stanje na računu Peti element.
  • Nastavitve = možnost zbiranja med več kot 10. svetovnimi jeziki, tudi slovenščina.

Vzdrževanje in izposoja opreme v studiu Peti element

Vsi pripomočki, blazine, okvirji in naprave so v studiu na voljo za skupno uporabo, za najem v času vadbe. Po vsaki uporabi vas prosimo, da naprave, blazine, pripomočke, vertikalne okvirje in podporne elemente očistite z zato pripravljenimi sredstvi in jih pospravite. Raztopino pršimo na brisačke, ki jih po vsaki uporabi operemo, zato prosimo, da jih po uporabi odložite v koš na hodniku. Z vsemi izposojenimi elementi v času vadbe se je potrebno rokovati kot vesten gospodar.

Skupinski programi na lokacijah

Prva rezervacija

Uvajanje na izbrani lokaciji ni mogoče. Uvajanje je možno le v studiu Peti element in predpogoj za pristop k rednim skupinskim programom. Če se na vadbo prijavljate na začetku sezone (do 4 tednov po začetku nove sezone na posamezni lokaciji), uvajanje ni potrebno, saj je v sklopu skupinskih vadb. Po opravljenem uvajanju stranka nadaljuje vadbo na izbrani lokaciji. Ko se udeležite prve skupinske ure na lokaciji, izpolnete vpisni list z zdravstvenim vprašalnikom, se vpišete, poravnate vpisnino in izbrano karto, pridobite darilo podjetja in točno opredelite želeni termin vadbe (točen dan in uro). Na lokacijah je možno plačilo le z gotovino, rezervacije terminov opravite pri izbrani inštruktorici (stranke na lokacijah ne koristijo aplikacije).

Veljavnost mesečne, trimesečne in šest mesečne skupinske karte

Mesečna karta velja koledarski mesec. Trimesečna karta je veljavna tri koledarske mesece. Karte na lokacijah torej vedno veljajo izključno do konca meseca.

Veljavnost karte iz lokacij za koriščenje storitev na drugih lokacijah ali v studiu

Ne glede na to na kateri lokaciji ste kupili karto, je prehod med njimi možen z vnaprejšnjim obvestilom recepcije brez doplačila. Stranke, ki so kupile karte za vadbo na lokacijah, razen z doplačilom, ne morejo koristiti vadbe v studiu. Stranke lahko prehod med lokacijo in studiem koristijo le v času veljavnosti karte, ki so jo kupile na lokaciji. V primeru, če želite koristiti obisk iz katerekoli lokacije v studiu Peti element, je prej potrebna rezervacija na 041 352 555 in doplačilo.

Neizkoriščene ure

Če stranka ni v celoti izkoristila vseh obiskov kupljene karte lahko izključno v mesecu, ko karta še velja, koristi neizrabljene ure na katerikoli drugi lokaciji ali v studiu (z doplačilom), vendar izključno v skupinah, ki imajo dovolj prostih mest (obvezen kontakt z recepcijo, da se prijavite na nadomeščanje). Po preteku veljavnosti karte (naslednji mesec) neporabljene ure propadejo. Stranke lahko koristijo neizkoriščene ure v naslednjem mesecu izključno z zdravniškim opravičilom, vendar največ štiri tedne od preteka veljavnosti karte, ne glede na razlog.

Prenosljivost in vplačila

Kupljena karta je neprenosljiva na druge osebe. Vračilo denarja v nobenem primeru ni mogoče.

Individualni in semindividualni programi

Začetek in prva rezervacija

Po uvajanju in posvetovanju z inštruktorjem rezervirate individualni termin ali določite plan rehabilitacije. Lahko izberete želenega inštruktorja vendar če le-ta ni na voljo predlagamo drugega. Pred pričetkom prvega individualnega termina stranka izpolni obojestranski vpisni list z zdravstvenim vprašalnikom, poravna vpisnino in opredeli izbrano količino individualnih ur, prejme darilo in uskladi termine glede na zasedenost urnika. Prejme tudi uporabniško ime in geslo s pomočjo katerega dostopa do aplikacije Peti element in lahko spremlja svoje rezervacije. Rezervacije ureja izbrani inštruktor, stranka pa sama skrbi za pravočasne odjave. Od vseh rezervacij se brezplačno odjavljate do 24 ur pred vadbo. Odjava od vadbe in termina v manj kot 24 urah pred začetkom, brezplačno ni mogoča. S pozno odjavo se vaš obisk avtomatsko odšteje od karte kot prisotnost.

Odpoved individualnih terminov

Odpoved rezerviranih individualnih terminov ali rehabilitacijske obravnave je treba sporočiti vsaj 24 ur pred izvedbo (zaradi organizacije delovnega urnika inštruktorja, je zaželeno več). Če odpoved sporočite prepozno, se ura obračuna po veljavnem ceniku. V primeru, da zamudite, se vam naročeni termin zaračuna v celoti ne glede na zamudo. Hvaležni vam bomo za vašo informacijo in z veseljem bomo za vas našli nov termin.

Veljavnost individualne karte

Individualna karta velja 90 dni od datuma nakupa. Po preteku karte neizkoriščenih ur ni mogoče koristiti. Z zdravniškim opravičilom je neizkoriščene individualne ure možno podaljšati do šest tednov od preteka veljavnosti karte.

Prenosljivost in vračila

Kupljene karte za (semi)individualne termine so neprenosljive na druge osebe in vračilo denarja v nobenem primeru ni mogoče. Vse (semi)individualne pakete je mogoče plačevati tudi s kreditno kartico preko aplikacije in spletne strani. Za tovrsten način plačila so vse cene višje za višino provizije.

Kontrola pristopa in Peti element kartice

Samodejno odpiranje vrat studia Peti element je možno le s kartico, ki jo prejmete ob vpisu. Pri vstopu s kartico vas program zazna in samodejno odšteje obisk na terminu, kjer imate opredeljeno rezervacijo. Do prostora lahko dostopate 30 minut pred rezervacijo in 10 minut po pričetku termina. Za uspešno uporabo samodejnega odpiranja vrat obvezno potrebujete kartico, rezervacijo na ustrezni termin, poravnano letno vpisnino in veljavno karto. Kartica je kodirana na vaše ime zaradi manjše verjetnosti zlorab in hitrejše prijave, zato je le-ta obvezna.

Vsakoletno darilo

Zavedamo se, da so v življenju nepredvidljivi dogodki, zato ob vsakem vplačilu letne vpisnine, prejmete darilo. Program bo na vaš račun naložil enkratni bonus brezplačne nepravočasne odjave. Zamudo pri odjavi lahko unovčite enkrat v letu veljavne vpisnine. Ko se ob najbolj neprijetni situaciji zgodi, da se ne odjavite minimalno 6 ur pred pričetkom vadbe, vam tako program tega obiska ne bo obračunal.

Manualne obravnave in masaže

Za masaže, obravnave tkiv, mišic in termine manualnih tehnik priporočamo rezerviracijo termina vsaj dva dni pred želenim tretmajem. Ob rezervaciji navedete svoje osebne podatke in kontaktno telefonsko številko. Stranka ob prvem prihodu izpolni vpisni list in prejme uporabniško ime ter geslo s pomočjo katerega dostopa do aplikacije Peti element in lahko spremlja svoje rezervacije. Rezervacije ureja maser/terapevt, stranka pa sama skrbi za pravočasne odjave. V primeru odpovedi rezervacije tako sporočite vsaj 12 ur pred dogovorjenim terminom, zaželeno je več. Če odpoved sporočite prepozno (manj kot 12 ur pred začetkom termina) se ura obračuna po veljavnem ceniku. S pozno odjavo se torej obisk avtomatsko odšteje od karte kot prisotnost. Hvaležni vam bomo za vašo informacijo in z veseljem bomo za vas našli nov termin. V primeru, da zamudite, se vam naročeni tretma zaračuna v celoti in se terapije ne podaljšuje.

Veljavnost manualnih obravnav in masaž

Paket manualne obravnave velja 90 dni od datuma nakupa. Po preteku karte neizkoriščenih ur ni mogoče koristiti. Z zdravniškim opravičilom je neizkoriščene individualne ure možno podaljšati do šest tednov od preteka veljavnosti karte.

Kontrola pristopa in Peti element kartice

Samodejno odpiranje vrat studia Peti element je možno le s kartico, ki jo prejmete ob vpisu. Pri vstopu s kartico vas program zazna in samodejno odšteje obisk na rezerviranem terminu. Do prostora lahko dostopate 30 minut pred rezervacijo in 10 minut po pričetku ure. Za uspešno uporabo samodejnega odpiranja vrat obvezno potrebujete kartico, rezervacijo na ustrezni termin, poravnano letno vpisnino in veljavno karto. Kartica je kodirana na vaše ime zaradi manjše verjetnosti zlorab in hitrejše prijave, zato je le-ta obvezna. Vse pakete za masažo in manualno obravnavo je mogoče plačevati tudi s kreditno kartico preko aplikacije in spletne strani. Za tovrsten način plačila so vse cene višje za višino provizije.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku sedmih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljne obravnave postopka. Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prepovedi

Uporaba mobilnih telefonov je na vseh vadbah nezaželena. Stišajte zvonjenje ali program namestite na vibriranje. Obutev je v vadbenih prostorih studia strogo prepovedana, sezuvamo se v garderobi. V vadbene prostore studia je prav tako prepovedan vnos hrane in pijače, razen vode. Prosimo vas, da se zaradi možnih alergij izogibate uporabi močnih parfumov, lotionov in sprejev za lase. Zaželeno je, da v izogib poškodovanju opreme in pripomočkov, med vadbo nikoli ne uporabljate nakita. V vseh prostorih studia je kajenje prepovedano. Hišni ljubljenčki in otroci mlajši od 5 let naj počakajo pred vhodom v objekt (v studiu namreč preži nevarnosti za majhne otroke, saj prostori niso prilagojene za otroke).

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve. Vse programe, izobraževanja in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.

Košarica
V vaši košarici ni izdelkov!
Nadaljujte na plačilo