Splošni pogoji poslovanja Peti element

Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja » (v nadaljevanju: »pogoji poslovanja«) urejajo pravila in pogoje obiska spletne strani www.petielement.si (v nadaljevanju: »spletna stran«), delovanje spletne trgovine www.petielement.si/shop/ (v nadaljevanju: »spletna trgovina«), pravice in obveznosti uporabnikov ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Spletno stran in spletno trgovino upravlja družba Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o., Barjanska cesta 62, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju: »ponudnik«). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.

»Kupec« ali »uporabnik« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki obišče spletno stran ali se odloči za nakup izdelkov in/ali storitev prek spletne strani ali spletne trgovine oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov in/ali storitev ponudnika.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti, ki je na voljo na https://petielement.si/politika-zasebnosti/.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost s pogoji poslovanja in politiko zasebnosti.

Obdelava osebnih podatkov, ki jo ponudnik izvaja, je podrobneje opredeljena v politiki zasebnosti in politiki uporabe piškotkov.

Splošni pogoji spletne strani in spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, Uradni list RS, št. 130/22), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2, Uradni list RS, št. 163/22), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2, Uradni list RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O) in v skladu z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR)

Informacije o ponudniku

Ponudnik in njegov naslov: Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o., Barjanska cesta 62, 1000 Ljubljana, Slovenija

Matična številka: 6971172000

Identifikacijska številka za DDV: SI 89165918

Registracija uporabnikov

Ob registraciji v sistem ponudnika, obiskovalec spletne strani pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa izdelkov ali storitev.

Uporabnikom je omogočeno tudi, da ne opravijo registracije ampak se na spletno stran prijavijo s svojim Google ali Facebook uporabniškim računom (v kolikor ga imajo). V primeru, da bo uporabnik izbral prijavo preko svojega Google ali Facebook bo spletna stran prejela določene osebne podatke (kot sta ime in e-mail naslov) s strani družbe Google ali Meta.

Ukinitev uporabniškega računa

Če želite v spletni trgovini www.petielement.si ukiniti vaš uporabniški račun, lahko to storite s prijavo v vaš uporabniški račun in izberete možnost »Trajno izbrišite moje podatke« oziroma nam zahtevek pošljite po elektronski pošti na [email protected].

V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • v naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa,
  • v vsebini naročila : a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Ponudba blaga in storitev

Zaradi narave naših storitev (izvajanje spletnih vadb, programov na različnih lokacijah in v studiu, izobraževanj, zasebne šole, tečajev, webinarjev in trgovine) se dogodki na spletni strani pogosto ažurirajo in spreminjajo. Vsi programi se izvajajo pod vodstvom strokovno usposobljenega kadra, za katere se tako tako kader kot ponudnik zavezujejo, da bodo ponujene storitve vedno najvišje kvalitete in v zadovoljstvo uporabnikov.

Ponudnik si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi programov v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.

Več informacij o sami ponudbi izdelkov in storitev lahko uporabniki dobijo na spletni strani. Z najbolj pogostimi vprašanji in odgovori se lahko uporabniki seznanijo na https://petielement.si/pogosta-vprasanja/.

Informacije o rezervaciji in izvedbi samih vadb pri ponudniku, se nahajajo na podstrani Vadbe Peti element na povezavi https://petielement.si/vadbe-peti-element/ in se štejejo kot sestavni del teh pogojev poslovanja.

Ringnatur spletna trgovina

Podjetje Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o. ni neposredni ponudnik prehranskih dopolnil. Ponudnik poslovno sodeluje s podjetjem Naturprodukte Wilfinger GmbH in svojim uporabnikom omogoča nakup izdelkov (prehranskih dopolnil) v njihovi ponudbi s popustom prek uporabe kode za popust »ELEMENT2«. Ponudnik ni odgovoren za skladnost poslovanja podjetja Naturprodukte Wilfinger GmbH. V primeru kakršnihkoli vprašanj povezanih z nakupom v spletni trgovini Ringnatur in/ali morebitnih zahtevkov iz naslova nakupov opravljenih pri podjetju Naturprodukte Wilfinger GmbH, ponudnik obvešča uporabnike naj se obrnjeno neposredno na podjetje Naturprodukte Wilfinger GmbH, Schildbach 51, 8230 Hartberg, Avstrija.

Spletno naročanje in pogoji spletnega naročanja

Spletni nakup v spletni trgovini lahko kupec izvede le, če se v celoti strinja s temi pogoji poslovanja. Delno strinjanje s pogoji ni možno.

S potrditvijo pogojev poslovanja, kupec potrjuje, da je v celoti seznanjen z njihovo vsebino, jo razume in se z njo strinja.

Pogoji poslovanja urejajo vse pravice in obveznosti med ponudnikom in kupcem in predstavljajo pravno podlago za izvedbo naročila v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko kupec s strani ponudnika prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila in v katerem ponudnik sporoči, da je naročilo sprejeto. Pogoji poslovanja, ki jih mora kupec ob oddaji naročila blaga in/ali storitev sprejeti, se štejejo za sestavni del kupoprodajne pogodbe.

Od trenutka potrditve naročila s strani ponudnika dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter kupcu posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo kupec pridobi ob nakupu je v domeni slednjega, ponudnik pa iz tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.

Kupoprodajna pogodba se sklene v slovenskem jeziku.

Načini plačila in cene

Ponudnik omogoča pri spletnem nakupovanju blaga in/ali storitev naslednje načine plačila:

  • z nakazilom UPN na račun ponudnika po ponudbi/predračunu,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa®),
  • s plačilom preko PayPal storitve (ob plačilu se zaračuna dodaten strošek v višini 3,5% zneska nakupa)

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za nove ali ne pogodbene kupce v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Cene za storitve

Objavljene cene veljajo za vse kupce. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Kupec vseh storitev mora za dostop do vadb, strokovnih vsebin ali spletnih vsebin plačati pred samim začetkom udeležbe. Možnost na obroke za vadbe, storitve in spletne programe ni mogoča, razen v primeru zasebne spletne šole. Kupec spletne šole “Zlati paket” ima ponujeno možnost plačila v enem obroku in “Srebrni paket” ali “Bronasti paket” ponujeno možnost plačila v treh obrokih. Prvi obrok je za zagotovitev mesta potrebno plačati v roku najkasneje do 48 ur po prijavi, drugi obrok naslednji mesec in tretji obrok najkasneje 30 dni od plačila drugega.

Cene za blago

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so označene v EUR in vsebujejo 22% DDV, ter ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene izdelkov veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Cena, ki je navedena ob posameznem izdelku, je v času potrditve naročila končna prodajna cena izdelka in se po potrditvi naročila ne more spremeniti.

Strošek dostave je naveden v nakupovalni košarici pred potrditvijo naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval zagotoviti pravilnost cen v spletni trgovini vendar se kljub temu lahko pojavijo napake. Če ponudnik odkrije napako, povezano s ceno izdelka in/ali storitve, ki jo je kupec že naročil, bo o napaki obveščen v najkrajšem možnem času. V teh primerih bo kupec lahko potrdil naročilo po pravilni ceni ali preklical naročilo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumnem roku z uporabo kontaktnih podatkov, navedenih med postopkom naročila, bo ponudnik štel naročilo za preklicano in bo o tem kupca obvestil po e-pošti.

Če se kupec odloči za preklic naročila, potem ko je bil obveščen o pravilnih cenah izdelkov, vendar je pred tem trenutkom že plačal ceno naročenih izdelkov, bo ponudnik v najkrajšem možnem času, vendar ne več kot v 14 dneh, ponudil popolno vračilo kupnine.

Popusti in akcije

Ponudnik si pridrži pravico spreminjati ali odstraniti ponudbo tekočih akcij. V primeru, da je plačilo opravljeno preko plačilnega naloga UPN (TRR) in je akcija oz. promocija v tem času potekla oz. je bila odstranjena se ponudnik zavezuje, da bo upošteval akcijo oz. promocijo ob času, ko je bilo opravljeno plačilo. Popusti pri zakupu kart za vadbe veljajo, če se oseba prijavi na več različnih rednih vadb.

Ker so vadbe in spletne storitve ločene enote, se popusti ob istočasno zakupljeni vadbi in spletno storitvi ne obračunajo. Popusti se v nobenem primeru ne seštevajo.

Postopek nakupa

Sam postopek nakupa poteka kot sledi v nadaljevanju:

  1. Na spletni strani petielement.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku (po kliku na ikono) prikažejo izdelki in/ali storitve, ki jih je kupec med brskanjem po spletni strani in spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
  2. Kupec na spletni strani petielement.si/shop/ izbere storitve in/ali izdelke in velikost (v kolikor je pri posameznem izdelku to možno) ter njihovo količino in jih doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”.
  3. Kupec lahko nato nadaljuje s pregledom in nakupovanjem izdelkov in/ali storitev in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke ali storitve.
  4. Če kupec želi zaključiti z nakupom, klikne na povezavo za košarico in nato na gumb »Prikaži košarico«.
  5. Kupcu se prikaže košarica z izdelki in/ali storitvami v košarici, kjer lahko pregleda svoje naročilo in izdelke ali storitve odstrani in spremeni njihovo količino (s + ali -). Kupec lahko na tem mestu doda tudi morebitne podatke o vrednostnem kuponu. Kupec za nadaljevanje z nakupom klikne na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
  6. Kupec v tem koraku izpolni zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, telefonska številka, e-mail naslov, naslov, pošta in poštna št., država)
  7. V primeru, da želi kupec dostavo izdelkov na drug naslov – izbere možnost »Dostavi na drug naslov?« in izpolni zahtevana polja, kamor vpiše ime, priimek, naslov, poštno št..
  8. Kupec izbere način plačila.
  9. V zadnjem koraku kupec obkljuka polje za strinjanje s pogoji poslovanja in zaključi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”. V primeru pomanjkljivih podatkov se uporabniku ustrezno izpiše kaj je še potrebno izpolniti.
  10. Ko kupec klikne na gumb “Kupite sedaj” sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo – potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov posredovan elektronski naslov.

Veljavnost naročila

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Dostava in prevzem blaga

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pooblaščena dostavna služba si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da lahko izročimo izdelke osebi, ki je opravila nakup. Blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu našega podjetja. Naročilo je potrebno prevzeti v roku 3 delovnih dni.

Na spremni dokumentaciji so navedene vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Strošek dostave je odvisen od vrste produkta, ki ga kupujete. Cena dostave se ustrezno izračuna ob nakupu. Za več informacij pokličite našo podporno ekipo na +386 41 352 555 ali nam pišite na [email protected]

Stroška dostave ne plačate, če blago prevzamete osebno na sedežu našega podjetja.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo potrebno počakati dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je informativni podatek glede na naše izkušnje z dobavitelji,
  • če artikla ni na zalogi vljudno naprošamo, da pokličete na +386 41 352 555 za informacije o dobavljivosti,
  • če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša, kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi,
  • če bo čakalna doba zelo dolga, lahko odstopite od nakupa s pisnim obvestilom. Cena se lahko zaradi gibanja tečaja ali spremembe cen dobavitelja spremeni, v tem primeru vas bomo predhodno obvestili.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu.

Odstop od nakupa na daljavo

Vsak kupec, ki je nakup opravil na daljavo, ima pravico, da ponudniku, skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo, trenutno določili  128., 129., 130., 132., 134., 135., 136., 139., 141., 142., 143.,  členi trenutno veljavnega ZVPot-1, v 15 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa na daljavo, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu (kot so ime in priimek, št. računa,…), na podlagi katerih lahko ponudnik obravnava njegovo zahtevo. V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov kupec skladno z določbami omenjenega zakona (1. in 2. odstavek 141. člena ZVPot-1) ne trpi nobenih dodatnih stroškov, razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga; pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelek oziroma izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Kupec v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od nakupa, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Jamstvo za skladnost blaga

Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za neskladnost blaga svoje izpolnitve v skladu z ZVPot-1. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga, če nas o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila neskladnost na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh (2) let odkar je bilo blago izročeno. Pogoj za začetek reklamacijskega postopka, iz naslova jamstva za skladnost blaga je popolno izpolnjen reklamacijski zapisnik, s priloženo kopijo računa. Reklamacijski zapisnik lahko zahtevate po telefonu +386 41 352 555, poslali ga bomo takoj.

V kolikor se neskladnost blaga pojavi v prvih 30 dneh od dobave, lahko kupec odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba prej zahtevati popravila ali zamenjave blaga.

V kolikor se odločite za menjavo ali vračilo izdelka upoštevajte sledeče:

  • vrnjen izdelek mora biti v takšnem stanju kot ste ga prejeli in
  • izdelek morate nenošen, neopran in/ali neuporabljen vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da v skladu z našimi pogoji poslovanja takšno vračilo zavrnemo.

Garancija

V skladu z zakonsko obveznostjo ponudnik za izdelke, določene s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, daje enoletno garancijo za brezhibno delovanje. Morebitna daljša garancijska doba je razvidna iz garancijskega lista.

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri dajalcu garancije. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k izdelku. Garancijo je mogoče uveljavljati z izpolnjenim garancijskim listom oziroma ob predložitvi računa ali drugega dokumenta iz katerega izhaja datum izročitve izdelka, v skladu z veljavno potrošniško zakonodajo. Neskladnost izdelka bo odpravljena v roku 30 dni, z možnostjo podaljšanja za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje se obvesti potrošnika pred potekom 30 dni.

Za določene artikle je na voljo tudi prostovoljna garancija. Slednjo imajo določeni izdelki, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Menjava kupljenih knjig

Menjava kupljenih knjig je mogoča le za darilni bon in sicer najkasneje v osmih (8) dneh od nakupa. Gotovinskega ali drugačnega načina vračila denarja ni možno.

Mobilna aplikacija Peti element studio

Kako do mobilne aplikacije Peti element studio

Mobilno aplikacijo Peti element studio brezplačno prenesete in namestite na svoj telefon*:

  • Uporabniki Android iz Google play
  • Uporabniki iOS iz App Store

Aplikacija je na voljo v slovenskem, angleškem, nemškem, italijanskem in španskem jeziku.

*Mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom Android (4.0.2. ali novejši) ali iOS (8 ali novejši)

Informacije o mobilni aplikaciji Peti element studio

Aplikacija Peti element studio je postavljena platformi podjetja MINDBODY, Inc. ki je tudi obdelovalec osebnih podatkov. Za več informacij o obdelavi osebnih podatkov s strani podjetja MINDBODY Inc. lahko obiščete spletno stran https://company.mindbodyonline.com/legal/privacy-policy.

Vadbe se nanašajo na vse skupinske vadbe (pilates na blazinah, na »reformer« napravah, vertikalnih okvirjih in Gyrotonic napravah).

Termini se nanašajo na individualne ali semi-individualne termine, uvajanja, manualne obravnave in masaže.

Moje vadbe = pregled nad vsemi rezervacijami skupinskih vadb ter možnost enostavne, hitre odjave (do 6 ur pred začetkom brezplačno).

Moja čakalna vrsta = pregled vseh skupinskih vadb na katere ste prijavljeni, zaradi zasedenosti izbranega termina in čakate, da se termin sprosti.

Moji termini = pregled nad vsemi rezervacijami uvajanja, individualnih in semi-individualnih vadb, masaž in možnost enostavne, hitre odjave (do 6 ur pred začetkom brezplačno).

Moja prisotnost = pregled nad zgodovino vseh prisotnosti (uvajanj, skupinskih vadb, individualnih terminov, masaž).

Moj račun = zgodovina plačanih računov in vaše tekoče stanje na računu Peti element.

Nastavitve = možnost zbiranja med več kot 10. svetovnimi jeziki, tudi slovenščina.

Prijava v mobilno aplikacijo in spletno mesto

Za vklop in uporabo mobilne aplikacije/spletnega mesta je potrebno na recepciji studia pridobiti uporabniško ime (ki je enako e-mail naslovu) ter geslo. Geslo pridobite izključno v našem studiu na recepciji. Predlagamo vam, da iz varnostnih razlogov po prejemu gesla, le-tega zamenjate. Geslo spreminjate preko gumba »Pozabljeno geslo?«. Na vaš e-mail bo tako poslano sporočilo, preko katerega boste spremenili geslo. Z novim geslom bo potrebna ponovna prijava v vašo mobilno aplikacijo.

Nakup storitev

Znotraj mobilne aplikacije je prijavljenim uporabnikom omogočen tudi nakup paketov za obisk različnih vadb ponudnika.

Tudi za nakupe preko mobilne aplikacije veljajo vse določbe teh pogojev poslovanja (npr. glede samih načinov plačila) v kolikor ni določeno drugače.

Spletne storitve

Rezervacija mesta za spletne storitve

Rezervacija mesta za spletne storitve se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v posameznem zavihku spletne strani pod povezavo »prijavite se«. S klikom na gumb »prijavite se« sledi izbor paketov za izbrano storitev, ki se jo želite udeležiti.

Po izbranem paketu ali tečaju oziroma spletni storitvi sledi vnos osebnih podatkov in podatkov za plačilo računa. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki o izbranem paketu, tečaju ali spletni storitvi. V primeru izbora plačila za storitev z nakazilom na TRR, prejmete na elektronski naslov tudi točne podatke za nakazilo.

S tem je vaše mesto naše storitve rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev rezervacije potrebno opraviti tudi plačilo.

Pravica do odstopa od nakupa

Po nakupu je odstop od nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje en (1) teden pred pričetkom storitev ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti strokovnemu kadru predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno našo storitev nadomestiti v prihodnjih terminih, ali pa dobiti povrnjen denar.

Plačilo za storitev (razen v zgoraj navedenih izjemah) v primeru odpovedi rezervacije ali neprihoda ne bo povrnjeno.

Posebni pogoji

S prijavo na katerokoli spletno storitev je mesto rezervirano za obdobje 48 ur. Možnost plačila zasebne šole je v treh obrokih (v kolikor je to poudarjeno). Prvi obrok je potrebno poravnati v roku 48 ur po prijavi. S tem je mesto na tečaju potrjeno. Drugi obrok je potrebno poravnati mesec dni kasneje in tretji obrok najkasneje 30 dni od plačila drugega. V primeru odsotnosti na katerikoli spletni storitvi, zamujeno srečanje ni mogoče nadomestiti saj spletni dostop do vsebin ni terminsko omejen.

V primeru prijav na zlati paket zasebne šole, tečaj ali webinar oziroma ekskluzivne programe je za rezervacijo mesta potrebno vnaprejšnje plačilo celotne kotizacije.

Zasebnost

Vaši osebni podatki se obdelujejo v skladu s Politiko Zasebnosti https://petielement.si/politika-zasebnosti/ in Politiko uporabo piškotkov https://petielement.si/politika-piskotkov/

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, popravkov, obvestil ali informacij o spremembah podatkov zasebne šole, tečajev ali webinarjev.

Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila [email protected] ali telefona 041 352 555 v času uradnih ur in sicer: od ponedeljka do petka med 08:00 in 12:00 ter 16:00 in 20:00. Stranki je na voljo tudi spletni obrazec za kontaktiranje (na voljo na https://petielement.si/kontakt). V kolikor stranka uporabi spletni obrazec za kontaktiranje mora vnesti tudi zahtevane osebne kontakte, ki jih ponudnik obdeluje v skladu s politiko zasebnosti.

Pravice intelektualne lastnine

Vse informacije, posnetki in podobe, ki so objavljene na spletnem mestu https://www.petielement.si/,  so last podjetja Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o. in so predmet avtorske zaščite ali drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.

Vsebine, objavljene na teh spletnih straneh, se lahko uporabljajo izključno za osebne namene, in se jih ne sme spreminjati, prepisovati, razmnoževati, ponovno objavljati, pošiljati po pošti ali kako drugače razširjati v komercialne namene brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o.

Izbrana vsebina na teh spletnih straneh (webinarji, spletne šole, vadbe “V elementu doma”) je dostopna zgolj uporabnikom, ki so za navedene storitve izvedli plačilo. Deljenje uporabniškega dostopa ali katerakoli druga možnost deljenja kupljenih vsebin, predstavlja kršenje avtorskih pravic podjetja Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o.

Podjetje Peti element studio, storitve in trgovina, d.o.o. aktivno uveljavlja pravice do intelektualne lastnine v največjem možnem obsegu, ki ga omogoča zakonodaja.

Pravice tretjih oseb

Ponudnik na tem mestu potrjuje, da znamke in storitve, ki jih ponuja pod znamkami STOTT PILATES®, GYROTONIC® in GYROKENESIS uporablja skladno z dovoljenji njihovih imetnikov in smernicami za uporabo navedenih znamk.

Izključitev odgovornosti

Uporabnik je prav tako obveščen, da lahko ponudnik začasno prekine dostop do spletne strani iz tehničnih razlogov, še posebej zaradi vzdrževanja in nadgradnje spletne strani, zaradi tehničnih težav, višje sile in drugo vzrokov. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Uporaba spletne strani zahteva od uporabnikov poznavanje in sprejemanje delovanja in omejitev spletnih tehnologij, še posebej časa, ki je na strežniku potreben za odziv pri svetovanju ali pri odzivu na zahteve, gostovanja, tehničnega izpopolnjevanja, tveganja za prekinitev in seveda vseh tveganj, ki se pojavljajo pri posredovanju podatkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku sedmih (7) delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave zahtevka potrošnika je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava vnaprej določenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani, in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupcem in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.

Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 20.05.2023.