Za seniorje

Vadbeni programi za ljudi v zrelem življenjskem obdobju nad 60 let so namenjeni vsem, ki želijo ohraniti vitalnost in dobro počutje v pozno starost.

Vadba za starejše

Vadbeni program prilagojen starejšim izjemno dobro vpliva na izgradnjo mišične moči, k izboljšanju koordinacije, dodatnemu ravnotežju, zmanjšuje verjetnost za urinsko inkontinenco, stimulira povečevanja mineralne gostote zaradi mišičnih obremenitev in posledično spodbuja obnavljanje kosti ter kar je najpomembneje k učenju zavedanja telesa. Ravno slednje je izjemnega pomena pri vsakdanjih opravilih, saj na dolgi rok starejša oseba lažje zaznava mišice, ki pomagajo pri določenem opravilu in jih tudi bistveno bolje nadzoruje. 

Prednosti izbranih vaj

Vadba za seniorje krepi mišice, vpliva na zdravje kosti, blaži upadanje psihofizičnih in funkcionalnih sposobnosti telesa, pripomore k zmanjšanju stresa in depresije, izboljšuje družabne spretnosti, samospoštovanje in samozavest, krepi imunski sistem ter vpliva na kvaliteto spanca. Skupaj z ustrezno prehrano telesna dejavnost v splošnem varuje tudi pred prekomerno telesno težo in debelostjo ter zmanjšuje tveganje za padce in poškodbe pri padcih. Različne epidemiološke raziskave so pokazale, da redna telesna dejavnost varuje pred večino kroničnih nenalezljivih bolezni.

Je prepozno?

Za telesno aktivnost nismo nikoli prepozni. Ko postanemo telesno dejavni, že kmalu opazimo prve koristi, ki jih prinaša redna gibalna aktivnost, kot npr. boljše počutje, več energije, med gibanjem praviloma občutimo manj bolečin, zjutraj lažje vstajamo, smo bolj ješči, skoncentrirani in bolje spimo. Če povečamo količino svoje dnevne telesne dejavnosti v skladu s svojimi sposobnostmi, lahko na ta način preprečimo ali ublažimo marsikatero negativno posledico bolezni ali bolezenskih stanj.

Priporočila pred vadbo

Od zadnjega obroka do vadbe morata miniti vsaj dve uri, poskrbite za ustrezna oblačila in nedrseče nogavice, poskrbite za uživanje tekočin (pred, med in po vadbi), vadbo takoj prekinemo, če začutite bolečine ali pritisk v prsih, vratu, ramenih, rokah, ob slabosti ali omotici, če vas oblije mrzel pot, če se pojavijo krči v mišicah, če občutite močnejšo bolečino. Po vadbi poskrbite za ohlajanje in sproščanje sicer pa vedno prilagodimo vadbo vaši telesni pripravljenosti, zato nas je pomembno obvestiti o vsakem počutju.

Osnovne informacije za brezskrben začetek

V primeru dodatnih vprašanj nas pokličite ali nam pišite.

Uvod v osnovne principe

Uvod v osnovne principe varne vadbe je obvezen za vse nove stranke in tiste, ki niste vadili z nami eno leto ali več. Več o uvajanju.

Sodobno zasnovani prostori za vadbe in obravnave so v Trnovem v neposredni bližini središča Ljubljane in poleg južne mestne vpadnice (isti vhod kot sta Medicus in ambulanta za osteoporozo, poleg trgovine Calivita). Peti element je umeščen v bližino stanovanjskega naselja Murgle, v pritličnih prostorih objekta Trnovska vrata. Plačljiva parkirišča so na voljo pred objektom za zaportnico, brezplačna pa v okolici. Studio je v na sredini stavbe do katere se dostopa z Barjanske ceste. Za vstop v prostore studia, je potrebno pozvoniti na domofon studia, stranke z veljavno karto in urejeno rezervacijo, si lahko same odprejo vrata s kartico Peti element. Vsem strankam, ki koristijo storitve Peti element je v ceni karte vštetih prvih 70 minut parkiranja pred studijem.

Nogavice

Zaradi higiene je na vseh napravah obvezna uporaba nogavic. Priporočamo uporabo nedrsečih nogavic.

Udobna oblačila

Priporočamo pajkice ali trenirko in športno majčko.

Po vsaki vadbi ali obravnavi se lahko stuširate ali izkoristite mirno sobo za sušenje las. Preko pitnika s fitrirano tekočo vodo lahko poskrbite za ustrezno hidriranost. Za vse, ki obiščete naš studio z vozilom, takoj po vadbi potrdite svojo parkirno kartico (ki ste jo prejeli ob vstopu) na validatorju naše recepcije in s tem izkoristite brezplačnih 70 minut parkiranja, ki vam jih podarimo ob vsakokratnim obiskom. Po potrditvi parkirne kartice imate na voljo 15 minut da zapustite parkirišče.

Play Video

Celostna senior vadba

Primer varnih vaj za starejše.

petielement-spletna-sola-prikaz-4
PRILAGOJENO POSAMEZNIKU

Uvajanje in diagnostika

Uvod v osnovne principe varne vadbe je obvezen za vse nove stranke in tiste, ki niste vadili z nami eno leto ali več.

Vas zanima individualna obravnava?

Individualni program je natančen vadbeni sistem, ki ga oblikujemo za vaš telesni tip in telesne značilnosti

Košarica
V vaši košarici ni izdelkov!
Nadaljujte na plačilo