Ena izmed ključnih komponent ohranjanja zdravja srčno-žilnega sistema je aerobna vadba, na katero se bomo osredotočili v vadbenem prispevku. Osnovnim gibalnim vzorcem spodnjih ekstremitet bomo dodajali dinamično gibanje rok. Tako bomo aktivirali mišice, ki skrbijo za stabilnost trupa, in izboljšali splošno koordinacijo telesa. Uteži bodo predstavljale dodatno obremenitev za ramenski obroč ter pri nekaterih vajah s tem nudile izziv za ravnotežje in stabilnost medenice. Na ta način bomo v gibanje vključili večje mišične skupine, kar bo ohranjalo visok srčni utrip skozi celotno vadbo, zato je prijetna zadihanost zagotovljena.

Stabilna medenica v gibanju

8,00 

Čas trajanja

37 minut

Potrebujemo

Stol in uteži

Intenziteta

4/5

Ena izmed ključnih komponent ohranjanja zdravja srčno-žilnega sistema je aerobna vadba, na katero se bomo osredotočili v vadbenem prispevku. Osnovnim gibalnim vzorcem spodnjih ekstremitet bomo dodajali dinamično gibanje rok. Tako bomo aktivirali mišice, ki skrbijo za stabilnost trupa, in izboljšali splošno koordinacijo telesa. Uteži bodo predstavljale dodatno obremenitev za ramenski obroč ter pri nekaterih vajah s tem nudile izziv za ravnotežje in stabilnost medenice. Na ta način bomo v gibanje vključili večje mišične skupine, kar bo ohranjalo visok srčni utrip skozi celotno vadbo, zato je prijetna zadihanost zagotovljena.

Najnižja cena zadnjih 30 dni: 8,00