fbpx
';

IZBOLJŠAJTE POČUTJE

Brezplačna spletna učilnica

Dobrodošli v spletno učilnico, kjer je zbranih 25. posnetkov za boljše življenje, za vaše boljše počutje. Odgovorite si na vprašanja, najdite prave vaje za pomoč in pridobite veščine za kvalitetnejše bivanje v telesu. Kar si želimo s spletno učilnico ozavestiti pri vsakomur je predvsem, da ko težave nastopijo, znate poiskati pomoč. Da se ne zatečete izključno v zdravila in čakate ali še huje – da se ne sprijaznite z rednimi težavami. Zato bodite proaktivni in poskrbite zase v največji možni meri. Zato naši prispevki nudijo orodje in mehanizme, s katerimi si lahko pomagate. Naj bodo težave izziv in ne omejitve.

Prispevke so ustvarili fizioterapevti, kineziologi in športni pedagogi. Znanje črpajo iz klinično dokazanih anatomskih resnic, človeške fiziologije ter pilates in gyrotonic tehnike. Vsi prispevki so bili snemani v živo in so v celoti brezplačni. Ekipa, ki je spletno učilnico pripravila pa deluje pod okriljem znamke Peti element.

Dodatne informacije:

  • Nadzorujte stres, znebite se bolečin v križu in vratu.
  • Optimizirajte dihanje in aktivirajte Vagus in Psoas.
  • Spoznajte varne vaje in ideje za samomasažo.
  • 24 prispevkov z informacijami na enem mestu.
Layer
Layer
Layer
SKUPAJ SMO MOČNEJŠI

” Napetosti v telesu povzročajo utesnitve, ki vodijo v hipoksijo – zmanjšan dovod kisika in glukoze do tkiva. Preženite negativne spremembe na celični ravni. Dobrodošli v Peti element šolo. ”

Špela Jakša, ustanoviteljica Peti element

Zbrani prispevki spletne učilnice.

PREDAVANJE O SAMOMASAŽI

Kako si lahko z enostavnimi rešitvami pomagate pri različnih omejitvah, zdravstvenih stanjih ali težavah? Razumevanje obravnave mehkih tkiv, predstavlja vitalni del boljšega počutja. Spoznajte skrivnosti učinkov samomasaže in se seznanite z dejstvi za koga je primerna. Prepričani smo, da bo moč informacij v tem prispevku, spremenila vaše vsakdanje navade.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje bolečin, utesnitve, napetosti

KLJUČNE BESEDE: masaža, utesnitve, obremenitve, sprožilne (trigger) točke, bolečine v križu, bolečine v vratu, glavobol, migrena, plantarni fasciitis, trn v peti, telesna drža

IZBRANE VAJE ZA SAMOMASAŽO

Kako izbrati najbolj učinkovite predele telesa za sprostitev? Pridružite se  nam pri odkrivanju učinkovitih samomasažnih prijemov in tipično najbolj problematičnih območij. V primeru, če vas boli hrbtenica, imate težave z išiasom, neprestanimi napetostmi v vratu, pokanje v čeljustnem sklepu ali opažate podrt stopalni lok. Spoznajte načine sprostitve sprožilnih točk v udobju lastnega doma.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje bolečin v vratu, križu in stopalu

KLJUČNE BESEDE: samoobravnava, samomasaža, sproščanje, sprostitev, zmanjšanje napetosti, razbremenitev, ravnovesje, valjčkanje

VAJE ZA SPODNJO EKSTREMITETO 

Nič v telesu ni stabilno, vse se ves čas giba in je v dinamičnem ravnovesju. Ob gibanju enega dela telesa, se odzove celotno telo, to je še posebej vidno, ko hodimo, zato moramo telo trenirati kot celoto in ne kot ločene dele. Pridružite se nam pri raziskovanju stimulacije spodnje ekstremitete 3D z idejo ohranjanja zdravih kolen.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje bolečin v kolenu, kolku in gležnju

KLJUČNE BESEDE: vaje za noge in kolk, raztezanje, krepitev, vaje v stoje, ravnovežje, moč v nogah

PREDAVANJE O MEDENICI

Predavanje o medenici in mišicah medeničnega dna za preprečevanje bolečin v hrbtenici. Odgovorite si na vprašanje ali so keglove vaje res edina stvar na katero moramo biti pozorni pri medenici? Spoznajte skrivnosti medenice, ki jih učimo znotraj naših programov in postanite bolj odgovorni za svojo držo in pritiske v trupu. Vabljeni na spoznavanje fizikalnih lastnosti medeničnega obroča.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje inkontinence in napetosti okoli medenice

KLJUČNE BESEDE: medenično dno, mišice medeničnega dna, keglove vaje, inkontinenca, dihanje, diafragma, znotraj-trebušni pritisk, drža, telesna poravnava, sedenje

VESTIBULARNI SISTEM, PENDIKULACIJA IN JUTRANJI RITUALI

Kako krepiti vestibularni sistem, kako prebujati svoje telo in katere vaje so zjutraj najbolj učinkovite? Ne prepustite jutra naključju in spoznajte načine in koncepte, pomembne za ustrezno prebujanje celotnega telesa. Vrnimo se k naravi in poiščimo svojo mladost, potrebno za energičen začetek dneva in manj težav s hrbtenico nasplošno.

ZA KOGA: preventiva, krepitev vestibularnega sistema, vaje za dobro jutro

KLJUČNE BESEDE: prebujanje, raztezanje, pretegovanje, vrtoglavica, oči, koncentracija, dioptrija, hrbtenica, navade

VAJE ZA ZADNJICO

Spoznajte vse sloje svoje zadnje plati in poskrbite, da bo optimalna funkcija zadnjice pomagala podpirati tako kolk kot ledveno hrbtenico. Ne prepustite svoje telo naključju, izvajajte varne in inteligentne vaje za dolgoročno zdravje. S tem prispevkom želimo razložiti vpliv zadnjice na celotno telo, hkrati pa boste izvedeli da nimamo le ene zadnjice. Koliko mislite, da jih imamo?

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje bolečin v križu in medenici

KLJUČNE BESEDE: zadnjica, velika zadnjična mišica, medenica, podpora, ledvena hrbtenica, ritnica, sedenje

PREDAVANJE O UTESNITVAH IN ŽIVCIH, SPOZNAJTE GOVORICO TELESA

Zakaj imajo živci tako radi gibanje in kako njihova utesnitev vpliva na naše počutje? Spoznajte tudi govorico telesa za zgornji del telesa in izboljšajte zavedanje drže. Anatomski pogled je osnova, opisali smo utesnitve karpalnega kanala ter zbrali tudi povratne informacije, ki jo poseduje drža. Opolnomočite se z uporabnimi rešitvami iz prve roke.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje napetosti, utesnitev in nelagodja

KLJUČNE BESEDE: živčni sistem, živčevje, govorica telesa, utesnitve, bolečine, karpalni kanal, telesna drža, anatomija, počutje

VAJE ZA LEPŠO DRŽO, PROTI BOLEČINAM V RAMENIH IN VRATU

Drža je ogledalo osebe. Spoznajte vaje za zgornji del telesa in prepričajte svoje možgane o lastni samozavesti. Pridružite se vajam za prsni koš in optimalno postavitev lopatic, v izogib skrajšavam sklepne kapsule rame in togosti prsne hrbtenice. V primeru bolečin v ramenskem delu, pogostimi mravljinci okoli lopatic, bolečinah v vratu in rokah ter slabi drži, je ta prispevek za vas.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje mravljinčenja, proti bolečinam v ramenih in vratu

KLJUČNE BESEDE: telesna drža, lopatice, prsni koš, prsna hrbtenica, gibljivost, bolečine v hrbtenici, postavitev telesa, govorica telesa, možgani.

VADBA ZA ZGORNJO EKSTREMITETO PROTI BOLEČINAM V HRBTENICI

Močne roke so vir zdravja tako za ramenski obroč, kot vratno hrbtenico. Poskrbite za optimalno namestitev lopatic, glenohumeralnega sklepa in posledično drže. Naj zgornji del telesa (p)ostane vir dobrega počutja. Pridružite se potovanju krepitve in pridobivanja kontrole zgornje ekstremitete in se seznanite z varnimi vajami za roke.

ZA KOGA: preventiva, preprečevanje težav z gibalnim sistemom v ramenih, rokah in zapestju

KLJUČNE BESEDE: vaje za roke, ramenski obroč, vratna hrbtenica, zapestje, prsti, namestitev lopatic, vadba

PREDAVANJE O GIBLJIVOSTI, FASCIJI, LINEARNEM GIBANJU IN LIMFI

So linearne vaje funkcionalne in dolgoročno ustrezajo zdravemu telesu, ki je gibčno v vse smeri in ali je take vrste trening dovolj za ustrezno odzivnost, potrebno pri vsakodnevnih opravilih? Kako pridobimo adhezije, kaj pomenijo enostranska gibanja in kako je gibljivost povezana z imunostjo? Pridobite si odgovore vezane na fascijo in spoznajte največji organ v telesu od blizu.

ZA KOGA: preventiva, vezivno tkivo (fascije), hidracija, kako do večje gibljivosti in nasveti proti togosti

KLJUČNE BESEDE: fascija, vezivno tkivo, koža, podkožje, živčni impulz, gibljivost, elastičnost, mobilnost, imunski sistem, zdravje, ravnovesje, linearne vaje.

ADHEZIJE, VAJE ZA BOLJŠO IMUNOST IN MANJ CELULITA

Vaje, ki vključujejo gibanja za boljšo imunosti so vitalnega pomena. Pozabite na stabilizacijo kot osnovo zdravega telesa in poskrbite najprej za pretočnost, ki jo v telo vnašamo z ritmičnimi gibi, stimulirano limfo in posledično tudi zmanjšujemo celulit. Naj bo vše telo gibko, vaš um pripravljen na spremembe in posledično vaše življenje brez omejitev. Pridružite se nam na unikatnem potovanju o adhezijah in vajah za manj vnetja. Prispevek je odličen za vse, ki ste manj gibljivi, čutite togost, slabo prekrvljenost, mrzle noge in roke ter hrepenite po razbremenitvi v hrbtenici.

ZA KOGA: preventiva, proti zlepljenemu tkivu, proti togosti hrbtenice in za razbremenitev

KLJUČNE BESEDE: dehidracija, adhezije, zlepljenost, utesnitev, bolečine, togost, hrbtenica, fascije, gibljiva hrbtenica, prekrvljenost, razbremenitev.

MIOFASCIALNI PILATES IN VADBA ZA FASCIJE, FASCIALNE LINIJE

Pridružite se v vadbeni enoti miofascialnega pilatesa namenjenega predvsem fascijam – vezivnemu tkivu, ki potrebuje elastičnost, raztezanje, balistiko in izkorišča natezno silo. Odrešite se adhezij, zlepljenosti, slabega drsenja in hidrirajte svoje telo od znotraj navzven. Varne vaje, ki jih lahko izvajate kadarkoli so odlična protiutež statičnemu načinu življenja in preprečujejo kompresije hrbtenici, kar je vir obrab in bolečin.

ZA KOGA: preventiva, razbremenitev hrbtenice, gibanje hrbta v vse smeri, za večjo elastičnost in bolj hidrirano telo

KLJUČNE BESEDE: fascija, fascialni trening, vaje za gibljivost, vaje za gibkost hrbtenice, vadba za vezivno tkivo, rehidracija.

VPLIV STRESA, SIMPATIČNI ŽIVČNI SISTEM, STRESNA OS IN IZGORELOST

Ne prepustite stresu da zmanjšuje produktivnost, jemlje energijo, slabša spanec in vpliva na ustvarjalost. Poiščite rešitve, ki vas bodo obvarovale izgorelosti. Delo na sebi se začne s spremembami v vsakdanjiku. Ste jih pripravljeni optimizirati? Pridružite se nam na predavanju o stresu kot ubijalcu možganov in se dotaknimo ideje, kako izboljšati svoje kognitivne sposobnosti.

ZA KOGA: pomanjkanje energije, slaba prebava, bolečine, napetost v telesu, pozabljivost, vnetja, nespečnost

KLJUČNE BESEDE: živčni sistem, živčevje, gibljivost, statika, možgani, stres, bolezen, simpatikus, parasimatikus, vpliv okolja, misli.

TEHNIKE OBVLADOVANJA STRESA IN STIMULACIJA VAGUSNEGA ŽIVCA

Ohranjati ravnovesje v telesu je ključno. Vendar stres, pretirana stimulacija simpatičnega živčnega sistema in slabo obvladovanje sebe, vedno znova prinašajo dolgoročne težave. Opremite se z orodji za stimulacijo vagusnega živca in prevzemite kontrolo nad stresnimi odzivi. Predstavljamo 14. prispevek spletne šole boljšega počutja, ki bo posegel po konkretnih rešitvah, kako obvladovati svoje stresne odzive in zmanjšati negativni vpliv neprestanih, prekomernih dražljajev.

ZA KOGA: napetost, visok krvni tlak, nespečnost, slaba hidracija, celulit, bolečine, težave z umiritvijo

KLJUČNE BESEDE: umiritev, energija, prebujanje, Vagus, živčevje, stress, izogrelost, fibromialgija, nespečnost, prebava, nevroza, anksioznost, depresija.

VAJE ZA VRATNO HRBTENICO, PROTI BOLEČINI V VRATU

Ali ste vedeli, da se vrat premakne vsaj 600krat na uro? Vratna hrbtenica je najbolj gibljiv del hrbtenice in je podporni steber za glavo. Sestavljena je kar iz 37-ih sklepov, ki skupaj z vezmi omogoča gibe glave in vratu ter ščiti vratne strukture: karotidne in vertebralne arterije, hrbtenjačo, sprednje in zadnje živčne korenine ter možgansko deblo.

ZA KOGA: preventiva, napetost v vratu, šibke mišice vratu in/ali ramen, občasni glavoboli

KLJUČNE BESEDE: glavobol, vrat, vratna hrbtenica, heksenšus, bolečina v vratu, glavobol, migrena, hernija, protruzija, stenoza, anterolisteza, arterija vertebralis, gibljivost, sproščanje.

KAKO JE PRSNI KOŠ POVEZAN Z DRŽO, JEZIK PA Z DIHANJEM IN MEDENICO

Drža je ogledalo posameznika, je refleksna in povezana s kompenzacijami v telesu. Odkrijte skrite načine, kako telo prikrije svoje šibkosti in se opolnomočite z enostavnimi triki, da bo drža boljša, jezik v ustni votlini sedel na pravem mestu in posledično medenica ne bo utesnjena. Telo je povezano, začnimo ga obravnavati tudi tako.

ZA KOGA: vse, ki želijo dolgoročno ohraniti optimalno držo, rehidracijo, brez poškodb in kompeznacije z dihanjem

KLJUČNE BESEDE: drža, dihanje, jezik, hrbtenica, bolečine, bolečine v križu, napetost, utesnitev, bruksizem, stres, čeljustni sklep, medenični obroč, medenično dno, diafragma.

VAJE ZA OPTIMIZACIJO DIHANJA IN KAJ POMENI HIPERVENTILACIJA

Preprečimo napetost in vpeljimo v življenje sproščenost dihanja. Pridružite se nam na potovanju o dihanju, seznanite se s hiperventilacijo in preprečite utesnitve vratnih mišic, ki neopazno povzročajo glavobole. Poskrbite za sproščen jezik v ustni votlini in naredite vajo, ki bo dvignila količino vase energije. Preprečimo napetost in vpeljimo v življenje sproščenost v gibanje.

ZA KOGA: za vse z motnjami spanja, kompenzacijo dihalnega vzorca, napetosti v hrbtenici, bolečinam, z veliko količino stresa

KLJUČNE BESEDE: smrčanje, apneja, bruksizem, dihanje, co2, hiperventilacija, jezik, ustna votlina, glavobol, čeljustni sklep, sprožilne točke.

VAJE ZA JEZIK IN OČI, ZMANJŠAJTE NAPETOST V VRATU IN TEMPORALISU

Vaje za jezik zmanjšujejo smrčanje in apnejo, vaje za oči pa krepijo vestibularni sistem in skupaj uravnešata napetost vratnih in obraznih struktur. Pridružite se edinstvenemu potovanju, kjer bodo obrazni sistem delovali bolj kot kadarkoli prej.

ZA KOGA: težave z vestibularnim sistemom, škrtanjem zob, motnjami spanja in ravnotežja, stresno življenje, bolečine

KLJUČN BESEDE: jezik, oči, vestibularni sistem, ravnotežje, gibljivost, hrbtenica, smrčanje, apneja, vratna hrbtenica, obrazne mišice.

PREDAVANJE IN VAJE ZA STOPALO IN STOPALNI LOK

Kar se dogaja znotraj stopala, bo vplivala na celotno telo in kar se dogaja znotraj preostalega telesa, bo vlivalo na stopalo. Stopalo je kot zemljevid na katerem je zapisano dogajanje celotnega telesa. Položaj gležnja in stopala v mirovanju in/ali gibanju vplivana na višje ležeče strukture, na prenos in razporeditev sil v višje ležečih segmentih. Stopalo je medij med zunanjim in notranjim svetom, je prva točka komunikacije z zunanjim svetom na katero se med stoječim položajem zanaša celotno telo.

ZA KOGA: plosko stopalo, plantarni fasciitis, trn v peti, zvin gležnja, ravnotežje in bolečine v gležnju, kolenu, kolku ali hrbtenici, hallux valgus

KLJUČNE BESEDE: hrbtenica, gleženj, stopalo, stopalni lok, anatomija, zvin, zlom, drža, bolečine, sproščanje, hrbtenica.

VADBA ZA STOPALO IN GLEŽENJ, PROTI NIZKEMU TLAKU IN ZVINU

Gleženj je za razliko od nekaterih drugih sklepov, kompleksen sklep, ki je v določenih trenutkih stabilen v drugih pa mobilen. Statičen je v stoječem položaju, ko stopalo prevzema celotno težo in jo prenaša na podlago. Dinamičen pa med hojo, tekom, poskoki oziroma med gibanji kjer stopalo dviga telo od podlage, se prilagaja podlagi ter ublaži in amortizira udarce s podlago. Pridružite se vadbenemu programu, ki bo prebudil stopalni lok in mišice spodnje ekstremitete.

ZA KOGA: za vse z nizkim krvnim tlakom, bolečinam v nogah, šibkim mišicam gležnja in stopala, slabega ravnotežja in porušene drže

KLJUČNE BESEDE: stopalo, stopalni lok, gleženj, meča, mišice nog, drža, hrbtenica, vezivno tkivo, moč, simetrija, vzdržljivost v nogah.

MITI IN RESNICE O DIHANJU IN MEDENIČNEM DNU Z ZDRAVNICO

Pridružite se nam na edinstvenem predavanju z zdravnico dr. Majo Frangež dr. med., fiziatrinjo, s katero se pogovarjamo o mitih in resnicah v zvezi z dihanjem, vplivom na medenično dno in razkrivamo načine, kako se ubraniti bolečin v hrbtenici. Verjamemo, da mora biti zdravje na prvem mestu in kot 1. gostjo smo povabili zdravnico, ki goji isto mnenje o gibanju kot mi. Skupaj namreč verjamemo, da je gibanje zdravilo, zato je čas, da tudi medicinska stroka potrdi naše koncepte obravnave telesa.

ZA KOGA: za vse, ki želijo smernice kako ohranjati zdravje hrbtenice, delujejo na preventive, proti bolečinam

KLJUČNE BESEDE: fascija, vezivno tkivo, dihanje, elastičnost, bolečine v križu, medenično dno, gibanje, McGill.

VAJE ZA CENTER TELESA, MOČEN TRUP PROTI BOLEČINAM V KRIŽU

Ko delamo na mobilnosti, gradimo stabilnost. Mobilnost in stabilnost sta pojma, ki ne bi smela biti ločena. Preveč stabilnosti zmanjšuje mobilnost, preveč mobilnosti pa zmanjšuje stabilnost. Zato je center območje kjer mobilnost sama po sebi generira stabilnost v uravnoteženem okolju in prav je, da na telo gledamo celostno. Če verjamemo, da je center celotno telo potem je jasno, da mora biti izbira vaj proti bolečinam v križu celostna. Predstavljamo osnutek obravnave, potrebne bi težavah s šibkim dihom in nestabilnostjo v hrbtenici.

ZA KOGA: bolečine v hrbtenici, bolečine v kolkih, sedeči življenjski slog, neaktivnost, nestabilnost, bolečine v hrbtenici

KLJUČNE BESEDE: dihanje, medenično dno, drža, protruzija, hernija, stenoza, spondilolisteza, diastaza, nestabilnost, degenerativne težave.

VAJE ZA BOLEČINO V KRIŽU, PROTI NAPETOSTI V LEDVENEM DELU

Preizkusite preventivni trening za ledveno hrbtenico. Bolečine v križu so namreč ena najbolj pogostih tem in problematik s katerimi se srečujemo pri naših strankah. Bolečina v ledvenem delu je za prehladom drugi najpogostejši razlog za obisk zdravnika, kar 90% odraslih se sreča s tem problemom vsaj enkrat v življenju. Te bolečine so lahko zgolj akutne, trajajo nekaj dni in potem izvenijo, lahko pa so kronične in trajajo več let. Bolečine v križu so lahko posledica motenega delovanja tako mišic, vezivnega tkiva, živčevja ali skeleta.

ZA KOGA: bolečine, bolečine v križu, medenično dno, hrbtenica, nestabilnost, degeneracija, poškodba

KLJUČNE BESEDE: vaje za križ, ledvena hrbtenica, zdravje hrbta, medvretenčne ploščice, dihanje, drža, gibljivost, popek notri, kompresija.

Opolnomočite se. Pridobite znanje. Zmanjšajte bolečine. Preprečite poškodbo. Preženite negativne spremembe na celični ravni. Dobrodošli v Peti element spletno učilnico.

041 352 555 ali info@petielement.si

Prenesi mobilno aplikacijo Peti element studio
 

Oddajte svoje podatke in se vpišite v spletno šolo dobrega počutja Peti element – preverite promocijsko pošto in jo prestavite v glavno:

 

Delite z nami, kako sodelujete v šoli Peti element in nas označite: @peti_element