Aktualno

Programa za nosečnice in po porodu sprejemata rezervacije

Program za nosečnice je naša unikatna vadbena zgodba, ki jo kreiramo že od leta 2006, v katero se vpleta tudi priprava na porod in krepitev/sprostitev mišic medeničnega dna. Ker bodoča mati potrebuje celostno skrb in ne zgolj ohranjanje mišičnega ravnovesja in moči, smo ustvarili program vadbe za nosečnice, ki zagotavlja celostno obravnavo. Primeren je za vsako nosečnico od prvega dne do poroda.

OPIS NOSEČNIŠKEGA PROGRAMA

Prenatalna vadba je sestavljena iz 45 minutnega dela, kjer izvajamo raznolike vaje - mešanica krepitve, pretegovanja, mobilizacije in raztezanja. Za boljšo stimulacijo, poleg podpornikov za zapestje za preprečevanje utesnitve karpalnega kanala, uporabljamo še z elastike, težke žogice kot uteži, valje, velike žoge, neelastične trakove, rotacijske diske, podpornike za hrbtenico, nestabilne blazinice, manšetne elastike in pripomoček MOTR. Pri vsaki vaji poudarjamo na kakšen način uporabljati mišice v telesu za podporo trupa kot stabilizaciji, kar bo pri porodu, v fazi iztisa, pripomoglo pri potiskanju otroka na svet. Med vsako vajo seznanjamo nosečnice z informacijami kot so vpliv hormona relaksina na telo, kakšne težave povzroča utesnitev karpalnega kanala, zakaj je priporočljivo ležati na levem boku in ne na hrbtu, zakaj pride do povečane utrujenosti, kako to, da ima večina nosečnic težave s slabšo prehodnostjo nosne sluznice, kako vplivajo napete mišice vratu na počutje, kakšnim mišičnim skrajšavam so nosečnice podvržene in katere vaje so učinkovite za zmanjšanje zatekanja in boljšo prekrvljenost nog.

Po 45 minutnem gibalnem delu, sledi vsakokratno ozaveščanje porodnih faz. V prvi porodni fazi je priporočljivo globoko, počasno diafragmalno dihanje. Ko postanejo popadki pogostejši in intenzivnejši, se ob materničnih kontrakcijah poslužujemo počasnega, še vedno poglobljenega diafragmalnega dihanja. Veliko nosečnic med porodom, zaradi intenzivnih materničnih krčev, niso zmožne učinkovite sprostitve mišic trupa, ki je za lažje odpiranje porodne poti nujno trenirati diafragmalno dihanje, ga ozaveščati in redno prakticirati, da bo nosečnica v vitalnem trenutku znala uporabiti dihanje kot orodje za sproščanje telesa. V drugi porodni fazi pride na vrsto spuščanje ploda, popadki so pogostejši in intenzivnejši, kar se konča z izstisom ploda, ko se maternični vrat odpre 10 cm. Takrat se porod približuje koncu, saj prihaja faza iztisa. V tej fazi ženska sodeluje z babico za varovanje presredka in bo za iztis uporabila mišice trupa, ki jih pri programu za nosečnice v prvem delu krepitve ozaveščamo (za iztis otroka brez asistence). Pomembno je, da bodoča mamica pritisk vrši brez napenjanja ramen in vratnih mišic - plod se mora pritiskati navzdol, kar vizualiziramo na uri, tudi z vokalizacijo. Takoj po rojstvu otroka maternica utripa, sledi ji še porod posteljice s tretjo in četrto porodno fazo. Zadnji dve dobi sta izjemno nežni v primerjavi s porodom otroka, zato navodil o posebnem dihanju ni. Pomembno je, da ženska ostane sproščena in diha diafragmalno. Nekaj ur po porodu maternični krči popolnoma izginejo.

Po opisu porodnih faz in po dihalnih vajah, sledi krepitev mišic medeničnega dna. Kondicioniranje mišic medeničnega dna izvajamo za preprečevanje urninske inkontinence, boljšo podpori maternici, kvalitetnejšemu čutenju mišic (ki jih je potrebno med porodom sprostiti), hkrati pa mišice služijo kot podpora medenici s primarno funkcijo stabilizacije. Konec programa za nosečnice vedno končamo s sproščanjem.

Organiziramo dva dopoldanska (ponedeljek in petek) ter dva večerna termina (torek in četrtek).

Več: http://www.petielement.si/ponudba/vadba_za_nosecnice/

Urnik

Po porodu lahko nadaljujete z vadbo za vsako mamico, saj lahko pridete z dojenčkom in spravite telo nazaj v formo na varen in počasen način. Posebno prilagojen trening po porodu organiziramo torek in četrtek ob 10.15. Za vaše boljše počutje in manj mišičnih tenzij, brez diastaze rektusov ali za čim prejšnje vrnitev telesa v stanje pred nosečnostjo. Več: www.petielement.si/ponudba/po-porodu/

Ekipa

Peti element prezentira STOTT PILATES® in GYROTONIC® in GYROKINESIS® tehniko po mednarodnih standardih ter post-rehabilitacijo, masažo, trigger point terapijo, sprostitev fascije in NMT.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana