75min brezplačnega parkiranja za stranke Peti element! Preberi več

9C291FC7-574F-4D27-9EFA-18B7D835EBAC
932DD678-CFC8-47D8-A7BC-2E6A78DAFA4E
Imunski sistem

Imunski sistem

Svoj imunski sistem lahko izboljšate s smehom. Ta krepi mišice, masira notranje organe, povečuje kroženje krvi po telesu, stimulira imunski sistem, (povečuje raven imunoglobolina A in G, ki varujeta pred okužbami), izboljšuje spomin, pospešuje izločanje hormonov sreče in znižuje raven stresnih hormonov.
Spela_Jaksa_PetiElement-krog
Špela Jakša

Ustanoviteljica znamke Peti element
uni. dipl. biokem., dipl. fizioterapevt

Splošno
1 marca, 2021

Življenje si lahko predstavljamo kot barko, ki pljuje po morju. Valovi, ki predramijo mirno morje, so življenjski dogodki, ki sem in tja zamajejo naše ravnovesje. Nato pa se vodna gladina umiri in nadaljuje se mirna plovba. Včasih se na obzorju prikažejo nevihtni oblaki – močno bučanje valov in strele, ki se trgajo iz oblakov, zajamejo barko. Nevihta, ki besni, predstavlja stresne življenjske dogodke, izzive, preizkušnje, pomisleke, dvome in skrbi, ki začasno zamajejo naše ravnovesje. To je popolnoma normalno. Stres je namreč do neke mere nujno potreben, saj nas spodbuja k dejanjem. Težave nastopijo takrat, ko je stresa preveč, je preveč zgoščen, premočan ali traja dlje časa.

Žarek upanja počasi ugaša, na plan pa se prikradejo negativne posledice stresa, kot so pogosti prehladi zaradi motenj dihalnega in imunskega sistema, zaprtost ali diareja, pretirana ješčnost, slabost, zgaga, mišični krči, glavobol, bolečine v prsih in hitro bitje srca, anksiozne motnje, bolečine v hrbtenici in depresija.

Po vsaki nevihti se morje umiri in posije žarek upanja. Da bi vas žarek upanja spremljal vsak dan in sijal tudi v najtemnejših nočeh, ekipa Peti element pridno ustvarja, deli in povezuje.

Storite nekaj zase

Rezervirajte si uvajalno diagnostično uro z našimi strokovnjaki.

Kako (o)krepiti imunski sistem

S smehom. Smeh krepi mišice, masira notranje organe, povečuje kroženje krvi po telesu, stimulira imunski sistem, (povečuje raven imunoglobolinov A in G, ki varujeta pred okužbami), izboljšuje spomin, pospešuje izločanje hormonov sreče in znižuje raven stresnih hormonov.

Zato bodimo pozorni na to, kakšne misli prevladujejo v nas tekom dneva. Misli, tako pozitivne kot negativne, sprožajo različne hormone, ki različno vplivajo na zdravje in počutje.

Otepimo se črnogledih misli, nehajmo premlevati že davno preživete zgodbe in se izgubljati v namišljeni prihodnosti: kaj bo, ko bo, če bo. Gojenje negativnih misli dolgoročno negativno vpliva na zdravje in počutje, ruši homeostazo in onemogoča vzpostavljanje ravnovesja znotraj telesa, ki je pomembno za ohranjanje zdravja.

Spodbujajmo pozitivne, usmerjene misli. Vzemimo v roke leposlovje, poezijo, prisluhnimo glasbi in se obkrožimo z ljudmi, ki gojijo pozitiven odnos do življenja. Pozitivna energija je nalezljiva. Nasmeh privabi nasmeh. Ni važno, ali se smejemo, ker smo srečni, ali obratno. Telo ne pozna razlike. Vihanje ustnih kotičkov navzgor sproži telesni odziv in ustvarja občutek sreče. S smehom ni šale, njegovi zdravilni učinki so dokazani in večkrat preverjeni.

Vabimo vas k lastnemu raziskovanju in predlagamo prebiranje preostalih člankov <tukaj>. Največja naložba je namreč investicija vase. Stopite v stik z nami sedem dni v tednu preko naših kontaktov <tukaj> in z veseljem vam bomo pomagali.

Nedrseče nogavičke na prste (zaprti model)

Vsak par naših nogavic je narejen na način, da vsem nožnim prstom omogoči največjo možno mero gibalne avtonomije in oprijema.

Prijavite se na prejemanje strokovnih člankov

Za vas jih pišejo fizioterapevti in kineziologi v sodelovanju z zdravniki specialisti.

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Več strokovnih člankov

Bolečine v ramenih so med najpogostejšimi mišično-skeletnimi težavami, ki vodijo v obisk zdravnika družinske in splošne medicine. Incidenca pojava bolečin v ramenih raste s starostjo¹ in je nekoliko pogostejša pri ženskah kot pri moških². Bolečine v ramenih so največkrat posledica patologij v ramenskem sklepu, ramenskem obroču ter pripadajočih vezeh in mišicah. Izvor za bolečine v rami se lahko nahaja v vratni hrbtenici, od koder se bolečina širi po poteku živcev preko ramena proti zgornji okončini in roki. Kot prenesena bolečina pa je lahko bolečina v rami tudi posledica obolenj v notranjih organih ali srcu, kar je morebitna indikacija za nujno stanje. Pri tem je potrebno biti pozoren na spremljajoče simptome, kot so težave z dihanjem ali bolečine zgornjega dela prsnega koša.
Pri poškodbah kolena je skoraj vedno prisotna tudi poškodba meniskusa. To je tanka hrustančno-fibrozna ploščica, vložena med stegnenico in golenico, ki ščiti sklepni hrustanec pred velikimi obremenitvami in varuje sklep pred degenerativnimi poškodbami. V primeru poškodbe meniskusa je lahko zdravljenje konservativno ali operativno.
Včasih smo menili, da ima raztezanje pred in po vadbi kup pozitivnih učinkov, vključno s preventivo pred poškodbami, vendar novodobne študije prinašajo zanimiva spoznanja o vplivu raztezanja na telo. Izsledki študij razkrivajo, da raztezanje pred ali po vadbi nima omembe vrednih učinkov. Celo nasprotno, študije s področja vadbe in rehabilitacije poročajo, da je raztezanje, bolj natančno pasivno raztezanje, bližnjica, ki vodi do poškodb. Debata o pasivnem raztezanju postaja vse bolj vroča, saj postavlja pod vprašaj večgeneracijsko prakso številnih rekreativnih športnikov in športnih panog, kot so ples, gimnastika, umetnostno drsanje in podobno.
Košarica
There are no products in the cart!
Nadaljujte na plačilo

Prijava na uvajanje

"*" indicates required fields

Ime in priimek
Zanimam se za:*
Število ur uvajanja:*
Časovno mi ustreza*
Označite lahko več možnosti
Hidden
Časovno mi ustreza:
Označite lahko več možnosti
*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.