Ponudba

ZA SENIORJE

Zaradi karantene smo vadbe začasno preselili na splet - poglejte info o spletnih vadbah. Senior vadba je namenjena osebam, ki so stare nad 60. let, katerega vsebina so skrbno izbrane varne vaje. Vadbeni program prilagojen starejšim osebam izjemno dobro vpliva na izgradnjo mišične moči, k izboljšanju koordinacije, dodatnemu ravnotežju, zmanjšuje verjetnost za urinsko inkontinenco, stimulira povečevanja mineralne gostote zaradi mišičnih obremenitev in posledično spodbuja obnavljanje kosti ter kar je najpomembneje k učenju zavedanja telesa. Ravno slednje je izjemnega pomena pri vsakdanjih opravilih, saj na dolgi rok starejša oseba lažje zaznava mišice, ki pomagajo pri določenem opravilu in jih tudi bistveno bolje nadzoruje. Drža, mišična kontrola in pravilno zavedanje telesa v prostoru, pa je osnova vsakršnega gibanja, ne glede na to kaj oseba počne v življenju.

Redna in zadostna telesna dejavnost jev starosti zelo priporočljiva. Pripomore k ohranjanju telesnih sposobnosti in spretnosti, ki so potrebne pri vsakodnevnih opravilih in aktivnostih, po drugi strani pa vpliva na posameznikovo počutje, na občutek dobrega zdravja in splošno zadovoljstvo z življenjem. Vadba za seniorje krepi mišice, vpliva na zdravje kosti, blaži upadanje psihofizičnih in funkcionalnih sposobnosti telesa, pripomore k zmanjšanju stresa in depresije, izboljšuje družabne spretnosti, samospoštovanje in samozavest, krepi imunski sistem ter vpliva na kvaliteto spanca. Skupaj z ustrezno prehrano telesna dejavnost v splošnem varuje tudi pred prekomerno telesno težo in debelostjo ter zmanjšuje tveganje za padce in poškodbe pri padcih. Različne epidemiološke raziskave so pokazale, da redna telesna dejavnost varuje pred večino kroničnih nenalezljivih bolezni: vpliva na zmanjšanje tveganja za razvoj srčno-žilnih bolezni, kapi, visokega krvnega tlaka, sladkorne bolezni tipa 2, osteoporoze, raka debelega črevesa in raka na prsih.

Za telesno aktivnost nismo nikoli prepozni. Ko postanemo telesno dejavni, že kmalu opazimo prve koristi, ki jih prinaša redna gibalna aktivnost, kot npr. boljše počutje, več energije, med gibanjem praviloma občutimo manj bolečin, zjutraj lažje vstajamo, smo bolj ješči, skoncentrirani in bolje spimo. Če povečamo količino svoje dnevne telesne dejavnosti v skladu s svojimi sposobnostmi, lahko na ta način preprečimo ali ublažimo marsikatero negativno posledico bolezni ali bolezenskih stanj.

Da bo vadba vedno varna, upoštevajte nekaj priporočil:

  • od zadnjega obroka do vadbe morata miniti vsaj dve uri;
  • poskrbite za ustrezna oblačila in nedrseče nogavice;
  • poskrbite za uživanje tekočin: pred, med in po vadbi;
  • vadbo takoj prekinemo, če začutite bolečine ali pritisk v prsih, vratu, ramenih, rokah, če občutimo slabost ali omotico, če nas oblije mrzel pot, če se pojavijo krči v mišicah, če občutite močnejšo bolečino v sklepih, gležnjih, podplatih ali nogah;
  • po vadbi poskrbite za ohlajanje in sproščanje in
  • vedno prilagodimo vadbo vaši telesni pripravljenosti, zato nas je pomembno obvestiti o vsakem počutju.

Po uvajanju je vadba primerna za vsakogar, tudi za moške seniorje. V skupini je lahko do deset ljudi.

TERMINI
1.september 2019 do 30.junij 2020:

  • ponedeljek 09:15
  • petek 09:15

Vabljeni, da se pridružite celostni obravnavi v skupini, vedno raznolikih vaj in izzivov, ki omogočajo pridobivanje na komponentah, ki jih starost omejuje, a ne preprečuje.

Urnik
Cenik
Brošura

Poskrbeti za jesen svojega življenja pomeni izbrati aktivnost, ki bo pomagala ohranjati telesne sposobnosti, jih povečevati in preprečevati potencialne težave vezane na starost. Po izkšnjah, ki smo jih nabirali ob 2004 smo ugotovili, da ljudje po 60. letu starosti potrebujejo prilagojeno skrb in klasične vaje niso dovolj, da lahko zadovoljimo celostno obravnavo starostnika. Zato organiziramo vadbo prilagojeno izključno za seniorje, ki skrbi za vse potrebne elemente napredka, hkrati pa druženje in dobro voljo, da vsakič znova najdete motivacijo za ponovno fizično aktivnost.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana