Aktualno

VIDEO Vaje za zrela leta - varen vadbeni program za starejše

Vadba za starejše je pomemben del preventive. Padci, zmanjšana elastičnost, slabše ravnotežje in znižana mišična masa, so pogosti razlogi zapletov zrelega obdobja. Predstavljamo varen nabor vaj na stolu, primeren za vsakogar po 60. letu starosti na TEJ povezavi.

Za telesno aktivnost nismo nikoli prepozni. Ko postanemo telesno dejavni, že kmalu opazimo prve koristi, ki jih prinaša redna gibalna aktivnost, kot npr. boljše počutje, več energije, med gibanjem praviloma občutimo manj bolečin, zjutraj lažje vstajamo, smo bolj ješči, skoncentrirani in bolje spimo. Če povečamo količino svoje dnevne telesne dejavnosti v skladu s svojimi sposobnostmi, lahko na ta način preprečimo ali ublažimo marsikatero negativno posledico bolezni ali bolezenskih stanj.

Vadbeni program prilagojen starejšim osebam izjemno dobro vpliva na izgradnjo mišične moči, k izboljšanju koordinacije, dodatnemu ravnotežju, zmanjšuje verjetnost za urinsko inkontinenco, stimulira povečevanja mineralne gostote zaradi mišičnih obremenitev in posledično spodbuja obnavljanje kosti ter kar je najpomembneje k učenju zavedanja telesa. Ravno slednje je izjemnega pomena pri vsakdanjih opravilih, saj na dolgi rok starejša oseba lažje zaznava mišice, ki pomagajo pri določenem opravilu in jih tudi bistveno bolje nadzoruje. Drža, mišična kontrola in pravilno zavedanje telesa v prostoru, pa je osnova vsakršnega gibanja, ne glede na to kaj oseba počne v življenju.

Pridružite se nam v enostavnem naboru vaj za boljše počutje že danes.

Ekipa

Peti element prezentira STOTT PILATES® in GYROTONIC® in GYROKINESIS® tehniko po mednarodnih standardih ter post-rehabilitacijo, masažo, trigger point terapijo, sprostitev fascije in NMT.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana