Ponudba

Pilates v skupini

Pilates na blazini

OSNOVNI PILATES

Na osnovnemu pilates programu utrjujemo principe STOTT PILATES tehnike. Osnovni program pilatesa na blazinah pomaga pridobiti boljšo ozaveščenost telesa, pravilen vzorec dihanja, lepši mišični tonus in držo, večjo kontrolo gibanja ter stabilnost. Gre za vadbeni sistem, ki gradi notranje mišično ravnotežje, razvija telesno simetrijo, oblikuje telo ter povečuje moč in gibljivost. S pomočjo specializiranih vaj se raztezajo in gradijo vse mišične skupine, predvsem lokalni in globalni stabilizatorji. Pilates se kot vrsta vadbe usmerja prav v krepitev mišic trupa od znotraj navzven in tako vpleta globoke sloje mišic trupa kot so prema trebušna mišica (transversus abdominis), ledveni multifidi in mišice medeničnega dna, če jih naštejemo le nekaj. Gre za mišične sisteme, ki jih pri pilatesu uporabljamo za zaščito spodnjega dela hrbtenice in medeničnega obroča, medtem ko z željo po doseganju enostavnih tekočih vaj izvajamo različna telesna gibanja. Vse to se dosega preko kontroliranih gibov s posebnim poudarkom na koncentracijo in ozaveščenost.

Primeren je za vse ne glede na kondicijsko pripravljenost ali spol, predvsem pa za tiste, ki želijo celovit in temeljit trening. Vadba je po uvajalni uri primerna za vsakogar. Za vadbo obutve ne potrebujete.

Cenik
Urnik

NAPREDNI PILATES

Dinamični napredni funkcionalni trening pilatesa predstavlja napredni aerobni program vadbe, ki vaje združuje v povezano celoto. Na edinstven in inovativen način kombinira osnovne pilates principe z elementi pliometrije, klasičnega treninga za moč in pilatesa. Vadba je sestavljena tako, da spreminja intenziteto in deluje intervalno, kar omogoča dvig srčnega utripa v območje porabe maščob.

Program je namenjen vsem, ki živijo v pomanjkanju aerobnega treninga in potrebujejo intenzivnejši koncept vadbe, nimajo nobenih zdravstvenih omejitev, želijo shujšati, oblikovati svoje telo ali pridobiti na vzdržljivosti. Napredni pilates je za vse, ki želijo celovito, energično in temeljito vadbo ne glede na spol. Na napredni program je priporočljivo preiti, ko zelo dobro kontrolirate svoje telo in poznate koncepte pravilne izvedbe gibov (vsaj šest mesecev redne prakse osnovnega pilatesa).

Pri prehodu na tovrstno intenzivno vadbo iz drugih naših programov priporočamo posvet z inštruktorjem. Uporaba različnih pripomočkov pripomore k dodatnim obremenitvam in zagotavlja, da je vsak trening zanimiv in drugačen. V skupini je lahko do deset ljudi.

Cenik
Urnik

DECOMPRES PILATES

Decompres pilates je unikatna vadba na viseči vadbeni vreči (hammock), ki našim sklepom omogoča gibanja z delovanjem dekompresijskih ali razbremenilnih sil (gravitacija povzroča stoje ali sede kompresijske sile nanje). Trening na viseči vreči je prvotno nastal kot vadbena kombinacija z jogo v ZDA, pred dobrim desetletjem, znana kot Aerial (zračna) joga. Pripomoček omogoča spreminjanje težavnosti vadbe v različnih dimenzijah: s spreminjanjem višine pripomočka, z različno širino le-tega, z različnim nameščanjem telesa v viseči vreči (naslanjamo se na pripomoček delno ali v celoti ko lebdimo) ter s spreminjanjem naklona viseče vreče.

Viseča vadbena vreča je edinstven pripomoček, ker omogoča poleg lebdečih položajev tudi varno izvedbo inverzij. Gre za položaj obračanja na glavo, kar na limfni sistem vpliva stimulativno ter izboljšuje propriocepcijo. Osnova decompres pilatesa je pet principov pilatesa kar pomeni, da zahteva pravilno in kontrolirano izvedbo vseh gibov. Trening sestavlja tekoče prepletanje vaj s katerimi povečujemo mišično moč in na razbremenjujoč način izboljšujemo obsege gibov v posameznih sklepih, kar vpliva na pridobivanje gibljivosti. Decompres pilates na igriv ter domišljije poln način, povezuje vaše telo in um skozi nove dimenzije treninga, ki na vseh telesnih ravninah ne pozna omejitve v gibanju.

Zaradi higienskih razlogov je pri decompres pilates vadbah obvezna uporaba majice s kratkimi (ali daljšimi) rokavi (ki pokrije pazduhe). Zaradi lažje izvedbe vaj so zelo priporočljive ozke športne hlače (pajkice), ki naj bi segale čez kolena in s tem preprečevala pritisk pod koleni). In tako kot pri vadbah na napravah za pilates velja opozorilo tudi pri decompres pilatesu - hlače ne smejo imeti nobenih zadrg, ki bi zaradi ostrih robov lahko povzročile poškodbo na blagu. Vadimo izključno v nogavicah z nedrsečimi podplati. Pred vadbo zaradi lastne varnosti in poškodbe blaga odstranite ves nakit. Pred vadbo je priporočeno tudi umivanje rok. Vadbo lahko pričnete obiskovati po uvajanju. Zaradi inverzij in zibanja v vreči decompres pilates odsvetujemo ljudem s težavami z vrtoglavico, notranjim ušesom (sistemom za ravnotežje), se zdravijo zaradi visokega oziroma nizkega krvnega tlaka, imajo bolezni oči, srca ali ožilja, epilepsijo ali sinkopo. Vadba je neprimerna za nosečnice. V skupini je lahko do deset ljudi.

Cenik
Urnik

SENIOR PILATES

Senior pilates je namenjen osebam, ki so stare nad 60. let katerega vsebina so skrbno izbrane varne vaje. Pilates prilagojen starejšim osebam izjemno dobro vpliva na izgradnjo mišične moči, k izboljšanju koordinacije, dodatnemu ravnotežju, zmanjšuje verjetnost za urinsko inkontinenco, stimulira povečevanja mineralne gostote zaradi mišičnih obremenitev in posledično spodbuja obnavljanje kosti ter kar je najpomembneje k učenju zavedanja telesa. Ravno slednje je izjemnega pomena pri vsakdanjih opravilih, saj na dolgi rok lažje starejša oseba lažje zaznava mišice, ki pomagajo pri določenem opravilu in jih tudi bistveno bolje nadzoruje. Drža, mišična kontrola in pravilno zavedanje telesa v prostoru pa je osnova vsakršnega gibanja, ne glede na to kaj senior počne v življenju. Po uvajanju je vadba primerna za vsakogar, tudi za moške seniorje. V skupini je lahko do deset ljudi.

Cenik
Urnik

TRX PILATES

TRX pilates je primerna vadba za vsakogar, saj obremenitev med treningom uravnavamo sami. Vadbo s TRX trakovi vedno izvajamo v kombinaciji z ostalimi pripomočki za pilates, ki jih imamo v studiu. TRX je izjemno učinkovito orodje oblikovanja in krepitve. Pri izvajanju vaj imamo vedno eno oporno točko na TRX trakovih ter drugo s tlemi. Vse vaje se izvajajo z lastno težo. Obremenitev si dodajamo z naklonom telesa, z zmanjšano stabilnostjo ter spreminjanem med zaprto in odprto kinetično verigo. Kakšna bo težavnost TRX vadbe določamo tudi s položajem telesa, spreminjanjem lastnega težišča in gravitacijsko silo. TRX je sestavljen iz najlonske vrvi in penasto gobico za ročaj. Vadba je po uvajalni uri primerna za vsakogar. V skupini je lahko do deset ljudi.

Cenik
Urnik

POST-REHA PILATES

Post-reha pilates izhaja iz osnovnega pilatesa in v vadbo prepleta osnove fizioterapije. Še vedno je rdeča nit pet pilates principov in med vadbo se uporablja različne pripomočke. Poudarek je predvsem na stabilizaciji in kontrolirani mobilizaciji, kjer ne obremenjujemo sklepov in skrbimo za kvalitetni gibalni vzorec, ki ga stranka prenaša v vsakdanje življenje. Namenjen je vsem, ki si želijo pravilnejše drže, večjega mišičnega ravnovesja in bistveno bolj aktivne globoke stabilizatorje telesa. Bistveni element vsake ure je visoka natančnost izvedenih gibov zato je primerna za vsakogar. Pred pričetkom skupinskega programa je obvezno uvajanje. V skupini je lahko do deset ljudi.

Cenik
Urnik

CORE BAR PILATES

Core bar pilates je funkcionalen in nadvse dovršen sistem gibanja, katerega namen je povečati telesu moč, gibljivost, stabilnost, kontrolo in simetrijo. Temelji na elementih baleta, pilatesa, aerobike, joge ter klasičnih vajah za moč in tako združi najboljše od vsakega elementa v celoto. Vadba najprej telo aerobno ogreje in nato preko minimalnih gibov, posameznika popelje do učinkov in konkretnih rezultatov. Z vadbo, preko natančnosti in osredotočenosti izvajanja gibov, učvrstimo predvsem trebuh, roke, hrbte mišice vzravnalke, mišice nog in zadnjico ter povečujemo kondicijo in vzdržljivost telesa. Poleg krepitve, vsaki vaji sledi dinamičen razteg obravnavane mišične skupine. Tako mišicam ne samo povečujemo tonus ampak preko raztezanja povečujemo njihovo gibljivost, kar se odraža pri močnejšemu a hkrati bolj sproščenemu, svobodnem telesu.

Trening Core bar pilates mišice okrepi ter sprosti hkrati, kar se odraža na funkcionalno razvitem telesu. Vadba telo preventivno zavaruje proti poškodbami, mišični neenakosti in nam preko gibanja in krepitve povrne pravilno telesno držo ter tako prispeva k splošnem dobrem počutju.

Vadba je primerna za vse generacije, saj so vaje strukturirane na individualni bazi. Vsaka vaja je univerzalna in hkrati specifična, tako da napade vsako telesno šibkost in jo okrepi. Zaradi močne aerobne komponente vadba ni primerna za nosečnice, ljudi s težavami s srcem ter za mamice po porodu s še prisotno diastazo ali bolečino v simfizi. Preko lahkotnosti, elegantnosti in užitka ob glasbi s Core bar pilates treningi pridobimo močno, prožno in vitalno telo. Pred pričetkom skupinskega programa je obvezno uvajanje. V skupini je lahko do deset ljudi.

Cenik
Urnik

Skrbno izbran interier studia predstavlja celovit koncept našega delovanja. Mehke linije, izbrane barve, prvovrstni materiali in detajli, ki jih lahko začutite takoj ob vstopu v naš prostor. Ker ničesar ne prepuščamo naključju zato skrbimo, da notranjost studia prezentira naš način natančnega in skrbnega dela.

Peti element studio
Barjanska 62, 1000 Ljubljana